امکان اخذ ویزای آنلاین تمام کشورها برای مسافران ایرانی فراهم شد

به گزارش وبلاگ لوئیس، وب سایت ویزاجت (visajet.ir) برای اولین بار در ایران، خدمات آنلاین درخواست و اخذ ویزا ارائه می نماید.

امکان اخذ ویزای آنلاین تمام کشورها برای مسافران ایرانی فراهم شد

اخذ ویزای کشورهای خارجی برای مسافران ایرانی دست کمی از هفت خوان رستم ندارد. دارندگان پاسپورت ایرانی می توانند به 39 کشور جهان بدون ویزا سفر نمایند و برای ورود به 149 کشور دیگر احتیاج به ویزا دارند. اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ویزای هر کشور، دریافت وقت سفارت، ایستادن در صف های طولانی و گاهی روبرو شدن با برخوردهای سرد کارمندان سفارتخانه ها، ازجمله مسائل رایجی هستند که مسافران ایرانی با آن ها دست وپنجه نرم می نمایند. از این ها گذشته، کشورهای مختلف با توجه به اوضاع سیاسی و مالی، شرایط ویزا را تغییر می دهند و این نوسانات و تغییرات، موجب سردرگمی مسافران می گردد.

وب سایت ویزاجت (visajet.ir) توسط متخصصان حوزه گردشگری راه اندازی شده و برای اولین بار در ایران با ارائه خدمات آنلاین ویزا، مسائل مسافران ایرانی را در رابطه با درخواست و اخذ ویزا حل نموده و مراحل دریافت ویزا کشورهای مختلف را به مراتب آسان تر نموده است.همچنین علاوه بر این که ویزاجت بانک اطلاعاتی کامل و گسترده ای از ویزای تمام کشورها را در اختیار شما می گذارد، در visajet.ir می توانید هر کجا که هستید، در هر زمانی از شبانه روز و بدون مراجعه حضوری به سفارت:

· از شرایط ورود به تمام کشورها با هر پاسپورتی آگاه شوید.

· قیمت ویزای هر کشور را ببینید.

· مدارک لازم ویزا برای هر کشور را مشاهده کنید.

· درخواست ویزا را به صورت آنلاین ثبت کنید.

· اسکن مدارک لازم را بارگذاری کنید.

و اخذ ویزا را به کارشناسان ویزاجت بسپارید. حتی در صورت احتیاج به اصل مدارک، با تعیین کردن تاریخ و مکان دلخواه، نمایندگان ویزاجت آن ها را از منزل، محل کار یا هرجایی که مدنظرتان باشد از شما تحویل می گیرند.

با توجه به این که سفارتخانه های کشورهای مختلف در تهران مستقرند، هموطنانی که ساکن تهران نیستند، برای انجام فرایند اخذ ویزا مجبورند به تهران سفر نمایند. ویزاجت این امکان را فراهم نموده که هموطنان در سراسر کشور بدون احتیاج به سفر به تهران و صرف زمان و هزینه، با ثبت درخواست آنلاین در visajet.ir از سرویس های آنلاین ویزا با اطمینان خاطر و سرعت بالا بهره مند شوند

منبع: همگردی

به "امکان اخذ ویزای آنلاین تمام کشورها برای مسافران ایرانی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اخذ ویزای آنلاین تمام کشورها برای مسافران ایرانی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید