باند سارقان طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ لوئیس، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی ها در شهرهای لنده و قلعه رئیسی در این استان شناسایی و با اقدام به موقع پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.

باند سارقان طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ لوئیس آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت 19.30 دقیقه تاریخ 17 اسفندماه سال 97، 2 نفر دزد موتورسوار با سروصورت پوشیده و سلاح گرم به یک فروشگاه طلافروشی در لنده حمله کردند.

این دزدان پس از سرقت متواری شدند و در حین فرار تیر هوایی شلیک کردند. این سرقت مسلحانه تلفات جانی نداشت.

بنا به اظهارات صاحب طلافروشی حدود یک کیلوگرم طلا توسط دزدان به سرقت رفت.

همچنین در بعدازظهر یکم اسفندماه سال جاری یک طلافروشی در شهر قلعه رئیسی، از توابع شهرستان کهگیلویه مورد سرقت مسلحانه همین دزدان نهاده شد.

در این سرقت مسلحانه 2 نفر دزد پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاش، با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده بودند.

سردار مهدی انصاری گفت: پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده در اسفند 97 و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در اسفندماه سال جاری، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان نهاده شد.

وی اضافه نمود: در این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، در کوشش برای شناسایی و دستگیری این دزدان بودند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: ظرف 48 ساعت گذشته پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مستندات لازم به دست آمد و دزدان تحت کنترل، قصد داشتند دریکی از شهرستان های استان های هم جوار (خوزستان) اقدام به سرقت طلافروشی نمایند.

سردار انصاری مطرح نمود: پلیس استان اجازه اقدام دوباره، سرقت از طلافروشی در شهر بهبهان را به آنان را نداد و طی چندین عملیات جداگانه و غافلگیرانه در شهر بهبهان استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مرجع قضایی استان نسبت به دستگیری دزدان اقدام نموده و آنان را تحویل قوه قضائیه دادند.

وی بیان نمود: این دزدان در بازپرسی های اولیه به صراحت به انجام سرقت طلافروشی در شهر لنده و شهر قلعه رئیسی و همچنین برنامه ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و اقرار کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "باند سارقان طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند سارقان طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید