برخورد با تاکسی هایی که در روز های بارانی غیب می شوند!

به گزارش وبلاگ لوئیس، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: با تاکسی هایی که در روز های بارندگی و برف غیبت نمایند، برخورد می گردد.

برخورد با تاکسی هایی که در روز های بارانی غیب می شوند!

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ لوئیس، مرتضی ضامنی در مورد کمبود تاکسی در روز های برفی و بارندگی ها گفت: قاعدتا تاکسی باید در همه زمان ها سرویس خاص خود را ارائه دهد و در روز های برفی در شهر های مختلف کشور شکایت هایی داشته ایم که سازمان های تاکسیرانی تمهیدات جدی را در این خصوص اجرایی نموده اند.

وی بیان داشت: بازرسین خطوط تاکسیرانی حضور میدانی جدی تری را در یک سال اخیر داشته اند و کنترل بیشتری بر روی تاکسی های خطی شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اشاره به اینکه در کلانشهر ها سامانه هوشمندی مبنی بر پایش فعالیت تاکسی ها اجرایی شده است، گفت: با آنالیز های اجرا شده با تاکسی هایی که در روز های بارندگی و برف غیب می شوند برخورد های لازم صورت می گیرد.

وی تاکید نمود: پیگیری و مطالبه شهروندان در این خصوص نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است و این پیگیری ها باعث می گردد که نظارت سازمان های تاکسیرانی هم بیشتر گردد و درصد غیب شدن تاکسی ها هم کاهش پیدا کند.

ضامنی بیان داشت: همانطور که در فصل گرما با پیگیری شهروندان استفاده از کولر در تاکسی ها پیگیری شد و به نتیجه هم رسید.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور تاکید نمود: مطالبه گری و پیگیری شهروندان باعث می گردد بتوانیم خدمات بهتری را به آن ها ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برخورد با تاکسی هایی که در روز های بارانی غیب می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تاکسی هایی که در روز های بارانی غیب می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید