بلومبرگ: پزشکان آمریکایی در صورت مصاحبه درباره کمبود تجهیزات اخراج می شوند

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرگزاری آمریکایی فاش کرد پزشکان این کشور که در بخش بیماران مبتلا به ویروس کرونا فعالیت دارند، در صورت مصاحبه درباره کمبود تجهیزات اخراج می شوند.

بلومبرگ: پزشکان آمریکایی در صورت مصاحبه درباره کمبود تجهیزات اخراج می شوند

به گزارش گروه بین المل وبلاگ لوئیس، بیمارستان های آمریکا کارمندان بخش درمانی را تهدید می نمایند در صورتی که شرایط کاری خود در دوره شیوع همه گیری ویروس کرونا را اعلام نمایند اخراج خواهند شد و در چند مورد نیز این رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مینگ لین پزشک اتاق اورژانس در ایالت واشنگتن گفت که به وی اعلام شده از کار اخراج شده است چون مصاحبه ای با یک روزنامه درباره پست فیسبوکی خود انجام داده که طی آن درباره ناکافی بودن تجهیزات حفاظتی و انجام تست صحبت نموده بود.

در شیکاگو نیز یک پرستار به دلیل ایمیل کردن این موضوع به همکاران خود که می خواهد ماسک حفاظتی بیشتری سر کار استفاده کند از کار اخراج شده است.

در نیویورک سیستم درمانی این ایالت به کارمندان هشدار داده در صورتی که بدون مجوز به مصاحبه بپردازند از کار اخراج خواهند شد.

راث شوبرت سخگوی اتحادیه پرستاران ایالت واشنگتن می گوید: بیمارستان ها در حال بستن دهان پرستاران و دیگر کارمندان بخش درمانی هستند تا بتوانند وجهه خود را حفظ نمایند. این ظالمانه است.

روز گذشته نیز پرستار یکی از بیمارستان های شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز آمریکا از عدم اجازه استفاده از ماسک در بخش مراقبت های ویژه و بخش های نگهداری از بیماران کرونایی در بیمارستان این شهر اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

وی در فیلمی ویدئویی می گوید با توجه به کمبود ماسک و عدم تامین آن برای پرستاران این بیمارستان، اقدام به تهیه ماسک N95 نموده و به سر کار آمده است اما مدیرش به وی می گوید که اجازه استفاده از ماسک را ندارد و وی به دلیل نگرانی از سلامتی خود مجبور به ترک کار می گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بلومبرگ: پزشکان آمریکایی در صورت مصاحبه درباره کمبود تجهیزات اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: پزشکان آمریکایی در صورت مصاحبه درباره کمبود تجهیزات اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید