به ماندن نساجی در لیگ برتر امیدوار شدیم، شکست فولاد کار بزرگی بود

به گزارش وبلاگ لوئیس، ایزد سیف الله پور بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: همه می دانند که تیم فولاد با راهنمایی جواد نکونام یکی از با کیفیت ترین تیم های لیگ برتر است و چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است. خوشحالیم که پیروز شدیم مقابل این تیم قوی به سه امتیاز دست پیدا کنیم که آن را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

به ماندن نساجی در لیگ برتر امیدوار شدیم، شکست فولاد کار بزرگی بود

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: کار بسیار سخت و بزرگی انجام دادیم و در کنار کسب این سه امتیاز رقبای ما هم ناکام ماندند و ما امیدوارانه تر و با انگیزه بالاتری برای حفظ و بقای نساجی می جنگیم. نباید بگذاریم کارمان در روزهای آخر به اما و اگر بکشد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد کادر فنی تیم نساجی بیان کرد: از زمان حضور الهامی در تیم نساجی در 6 بازی پیروز به کسب 12 امتیاز شدیم که نشان از عملکرد خوب کادر فنی دارد. خوشبختانه تیم به یک اتحاد و همدلی مناسب دست پیدا نموده است و امیدواریم بتوانیم با لطف خدا و کوشش بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر بمانیم و پاسخ محبت طرفداران خوب،باغیرت و متعصب مازندران را بدهیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در نیم فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد صندلی مناسبی در جدول رقابتها نداشته باشیم تمام کوششمان را می کنیم تا در 7 بازی باقی مانده نیز امتیازات لازم را به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد استراحت یک ماهه به علت بازی های تیم ملی گفت: اگرچه هیچ وقفه ای برای تیمی که در شرایط مطلوب و پیروزی واقع شده است خوشایند نیست اما به هر حال تیم ملی و برنامه هایش در اولویت است و به آن احترام می گذاریم. قصد داشتیم در این مدت به اردوی ترکیه برویم که به علت مشکل خروج از کشور چند بازیکن این اردو لغو شد و در داخل کشور تمرین می کنیم.

وی اضافه کرد: از مالک باشگاه که از هیچ کمکی به ما دریغ ننموده است تشکر می کنم. همچنین از هیات مدیره خوب و کاربلد و همه طرفدارانی که به ما دلگرمی می دهند و با حضور خود در پشت بام های اطراف استادیوم، تیم را حمایت می نمایند قدردانی کنم.

وی با انتقاد از عدم حمایت از باشگاه فوتبال نساجی گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان استان نمی بینیم آنها حتی یک خسته نباشید و خداقوت را نیز از ما دریغ کردند. در استان خودمان تنها هستیم و مهندس حدادیان به تنهایی در حال پیشبرد امور هستند. امیدوارم که با غیرت و کوشش بازیکنان و کادر فنی و مجموعه باشگاه نساجی مازندران و حمایت طرفداران و البته لطف خداوند به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به ماندن نساجی در لیگ برتر امیدوار شدیم، شکست فولاد کار بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ماندن نساجی در لیگ برتر امیدوار شدیم، شکست فولاد کار بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید