تصویب 2 طرح سرمایه گذاری گردشگری در سراب

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراب از تصویب 2 طرح سرمایه گذاری گردشگری در این شهرستان اطلاع داد.

تصویب 2 طرح سرمایه گذاری گردشگری در سراب

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آذربایجان شرقی، روز سه شنبه 16 آذرماه 1400 دومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی سراب با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان، برگزار گردید.

داور سلیمی رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان سراب در این جلسه با اشاره به اینکه لازمه بهره مندی مفید و مؤثر از ظرفیت های جهانگردی این شهرستان همکاری مستمر بخش های دولتی و خصوصی است، ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان سراب دارای ظرفیت های غنی تاریخی و جهانگردی بسیاری است، لذا برای توسعه جهانگردی شهرستان و بعلاوه جذب و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران، مسئولان دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه ای به این حوزه داشت باشند تا با همراهی بخش خصوصی این هدف محقق گردد.

او ادامه داد: فرهنگ سازی عمومی، اهتمام شهرداران به فضاسازی شهری برای جذب جهانگرد، شناسایی و معرفی ظرفیت های هنری در حوزه صنایع دستی این شهرستان برای معرفی به عنوان شهر ملی اقداماتی است که همکاری و همراهی دستگاه در این راستا لازم است.

سلیمی در ادامه از تصویب 2 طرح سرمایه گذاری جهانگردی در این جلسه اطلاع داد و گفت: در این جلسه 2 طرح سرمایه گذاری با موضوع ایجاد اردوگاه جهانگردی و احداث مجتمع جهانگردی به وسیله سرمایه گذاران بومی به تصویب رسید.

منبع: توریسم آنلاین

به "تصویب 2 طرح سرمایه گذاری گردشگری در سراب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 2 طرح سرمایه گذاری گردشگری در سراب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید