تمجید ترامپ از میزبانی روسیه در جام جهانی 2018: آن ها بی نظیر عمل کردند

به گزارش وبلاگ لوئیس، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از عملکرد روسیه در برگزاری جام جهانی 2018 تمجید کرد.

تمجید ترامپ از میزبانی روسیه در جام جهانی 2018: آن ها بی نظیر عمل کردند

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، دونالد ترامپ عملکرد روسیه در برگزاری جام جهانی 2018 را بی نظیر خواند. او ماه آینده با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دیدار خواهد داشت. این دیدار در هلسینکی، پایتخت فنلاند انجام می شود.

احتمال دارد ترامپ در بازی فینال جام جهانی حضور داشته باشد. البته هنوز این خبر تایید نشده است. دیدار ترامپ و پوتین در حالی انجام می شود که شایعاتی درباره دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست جمهور 2016 آمریکا وجود دارد و هنوز تحقیقاتی در این باره در حال انجام است.

ترامپ درباره عملکرد برگزاری جام جهانی 2018، گفت : فکر می کنم که آن ها بی نظیر عمل کردند. حتی اگر طرفدار فوتبال نباشی این بازی ها جذاب هستند. پسر من به تماشای فوتبال و بازی های جام جهانی علاقه دارد.

پس از انتخاب آمریکا، کانادا و مکزیک برای جام جهانی 2026، پوتین اعلام کرد که شاد می شود تجربیاتش را در زمینه برگزاری جام جهانی با این کشورها به اشتراک بگذارد. پوتین این میزبانی را به آمریکا تبریک گفته بود. آمریکا، کانادا و مکزیک چندی پیش در رقابت با مراکش میزبانی جام جهانی 2026 را از آن خود کردند. با وجود تنش های سیاسی آمریکا و روسیه، کننده روسیه به میزبانی آمریکای شمالی رای داد. ترامپ نیز پیش از برگزاری این درگیری به کشورهای جهان هشدار داده بود که علیه میزبانی آمریکای شمالی لابی نکنند و هم چنین از کشورهای آفریقایی خواسته بود که از میزبانی آمریکای شمالی حمایت کنند.

منبع: انتخاب

به "تمجید ترامپ از میزبانی روسیه در جام جهانی 2018: آن ها بی نظیر عمل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ترامپ از میزبانی روسیه در جام جهانی 2018: آن ها بی نظیر عمل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید