شرح وزیر کشور درباره نحوه کنترل تردد مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ لوئیس، تهران (پانا) - وزیر کشور درباره نحوه کنترل مسافران نوروزی که با خودروی شخصی به سفر می فرایند، توضیحاتی ارائه داد.

شرح وزیر کشور درباره نحوه کنترل تردد مسافران نوروزی

احمد وحیدی در حاشیه جلسه ستاد کرونای وزارت کشور درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: جلسه امروز درباره چند نکته بود. اولین بحث آنالیز آثار روانی و اجتماعی کرونا است. یکی از موضوعات مهمی که دنبال می گردد آثار روانی و آسیب های احتمالی ناشی از کرونا است که آنالیز می گردد. امروز گزارشی به وسیله سازمان روانشناسی و وزارت بهداشت در این باره ارائه شد.

وزیر کشور ادامه داد: موضوع دوم جلسه امروز، مواردی بود که با حضور مسئولان آستان های مقدس و سازمان اوقاف مطرح شد. آستان های مقدس، یکی از برترین عملکردها را در مقابله با کرونا داشتند. در رابطه با ایام پیش رو به خصوص ایام 15 شعبان و نوروزی بتوانیم پیشگیری های لازم برای رعایت پروتکل ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع سوم بحث سفرهای داخلی و خارجی در ایام پیش رو بود. تذکرات لازم داده شد چه در حوزه حمل و نقل چه در حوزه اماکن اقامتی و اصناف که الزامات رعایت گردد. سفرهای خارج از کشور با پی سی آر منفی و واکسن های زده شده مراقبت می گردد.

وحیدی درباره نحوه کنترل مسافران نوروزی که با خودروی شخصی به سفر می فرایند در سامانه ایران من نیز گفت: باید مراقب کرد. فعلا برای اینکه کار برای مسافران سخت نگردد، ملاک پلاک خودروها است اما خود مردم باید مراقبت نمایند. اینکه بخواهیم تک تک ماشین ها و تک تک اشخاص را تطبیق دهیم برای خود مسافران هزینه زا می گردد لذا خود افراد باید واگذاری خودروهای شان مراقبت نمایند.

وزیر کشور گفت: سامانه ایران من، بر اساس دو دُز فعال است اما در ستاد ملی کرونا بحث تزریق سه دُز واکسن تاکید شده است ولی اجباری، در سامانه نخواهد بود. البته در بعضی سفرهای خارجی ناچاریم تزریق سه دُز را کنترل کنیم ولی سامانه بر اساس دو دز فعال است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرح وزیر کشور درباره نحوه کنترل تردد مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر کشور درباره نحوه کنترل تردد مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید