حشد شعبی یکی از مهمترین منابع قدرت در عراق است

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل از سومریه نیوز، خالد الملا رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق با انتشار یک پست توئیتری سخنانی را در مورد مراسم رژه نظامی حشد شعبی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس این گروه مقاومتی، عنوان کرد.

حشد شعبی یکی از مهمترین منابع قدرت در عراق است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص توضیح داد: حشد شعبی یکی از مهم ترین منابع قدرت است و بی توجهی به آن به معنای بی توجهی به عراق است. ضروری است که از حشد شعبی در تمامی ابعاد حمایت به عمل آید.

رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق در ادامه یادآور شده است: حشد شعبی دژی مستحکم برای حمایت از عراق است. این حشد شعبی بود که باعث شد تا شهرهای عراق از کنترل گروه تروریستی داعش آزاد شوند. ما زیر پرچم حشد شعبی با یکدیگر متحد شدیم.

مراسم رژه نظامی نیروهای حشد شعبی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس این گروه مقاومتی روز شنبه در استان دیالی برگزار گردید. مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در این مراسم حضور یافت و سخنانی را عنوان کرد. الکاظمی خطاب به نیروهای حشد شعبی گفت: شما تروریسمِ تکفیری را در هم کوبیدید.

نخست وزیر عراق در ادامه گفت: فرزندان حشد شعبی فرزندان عراق هستند و با آنها عراق صندلی تاریخی خود را باز می یابد. الکاظمی بعلاوه تأکید کرد: امروز مأموریت های زیادی در برابر نیروهای حشد شعبی قرار گرفته است.

الکاظمی بعلاوه فرا رسیدن هفتمین سالگرد تأسیس حشد شعبی را به رزمندگان این گروه مقاومتی تبریک گفت و توضیح داد: ضروری است از اقدامات قهرمانانه حشد شعبی و جانفشانی های خانواده های آنها قدردانی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حشد شعبی یکی از مهمترین منابع قدرت در عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی یکی از مهمترین منابع قدرت در عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید