خبرنگاران تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد

به گزارش وبلاگ لوئیس، بیرجند - خبرنگاران - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان جنوبی گفت: پیرو تصمیم ستاد کشوری و استانی مدیریت بیماری کرونا، تعطیلی ادارات در روز شنبه هفدهم اسفند لغو شد و ساعت کاری ادارات و سازمان ها نیز به روال عادی بر می گردد.

خبرنگاران تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد

محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه جمعه گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و به جهت در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، روز شنبه 17 اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تعطیلی روز شنبه ادارات نه تنها موجب ماندن مردم در خانه نشد بلکه میزان ترددها را نیز افزایش داد، به همین دلیل تعطیلی روز شنبه لغو شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ستاد مدیریت کرونا در استان نیز به تبعیت از ستاد کشوری، تعطیلی روز شنبه را لغو کرد.

وی از برگشت ساعت کاری ادارات به روال قبل خبر داد و گفت: براساس تصمیم ستاد کشوری، ساعت کاری ادارات از فردا شنبه 17 اسفند ماه به روال عادی بر می شود.

دهقانی فیروزآبادی شرح داد: بنا به این تصمیم 2 ساعت کاهش ساعت کاری ادارات ملغی شد و امکان استفاده پرسنل از مرخصی استحقاقی بنا به شرایط دستگاه و نظر مدیر مربوطه مقدور است.

وی گفت: همچون شب های گذشته درخواست می شود مردم رعایت کنند و تردد غیرضروری نداشته باشند زیرا تردد از شهر به روستا، از روستا به شهر و داخل شهر به راحتی باعث انتقال و سرایت ویروس می شود.

مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی امروز (جمعه) 18 نفر اعلام شد.

این بیماری تا به امروز یک فوتی در استان داشته است.

ادارات خراسان جنوبی در هفته ای که گذشت 2 ساعت زودتر تعطیل شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید