خبرنگاران سیل به 640 کیلومتر از راه های جنوب کرمان خسارت زد

به گزارش وبلاگ لوئیس، جیرفت - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از خسارت سیلاب به 640 کیلومتر از راه های روستایی این منطقه اطلاع داد.

خبرنگاران سیل به 640 کیلومتر از راه های جنوب کرمان خسارت زد

مسعود جمیلی کرمانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ لوئیس، خسارت وارده به راه های روستایی جنوب کرمان را در حوزه شهرستان های جیرفت و قلعه گنج عنوان نمود.

وی با بیان اینکه بارش باران از ابتدای هفته جاری تا کنون موجب ایجاد سیلاب و خسارت به مسیرهای ارتباطی جنوب کرمان شده است، گفت: در این هفته چهار مرحله بارندگی باعث شد تا خسارت هایی به راه های روستایی مناطق کوهستانی در شهرستان های جنوبی استان وارد گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اضافه کرد: بارش باران و جاری شدن سیلاب طی روزهای ابتدایی هفته جاری موجب تخریب 420 کیلومتر از راه های روستایی در شهرستان جیرفت به ویژه در بخش های ساردوئیه و اسفندقه شد.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای هفته جاری تا کنون بارش شدید باران به 640 کیلومتر از راه های روستایی در شهرستان های جیرفت در حوزه ساردوئیه و شهرستان قلعه گنج در دهستان مارز و رمشک به محورهای ارتباطی شد.

جمیلی از تیغ زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده در منطقه جنوب کرمان اطلاع داد.

وی میزان خسارت سیلاب به راه های روستایی در مناطق دولت آباد بهرآسمان اسفندقه را 120 کیلومتر، باغ ابراهیم و نارم بگم 30 کیلومتر، هنزاکوه و زمین حسین 60 کیلومتر، حوزه دهستان گور را 150 کیلومتر، حوزه دهستان رمون را 60 کیلومتر و 360 کیلومتر را در حوزه شهرستان قلعه گنج گفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از آسیب رساندن سیلاب عصر امروز به 17 دستگاه آبنما و سه دستگاه پل در محور رمشک شهرستان قلعه گنج اطلاع داد و گفت: با روشن شدن هوا و بهبود شرایط جوی، دستگاه های راهداری برای تیغ زنی مسیرهای آسیب دیده اعزام می شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سیل به 640 کیلومتر از راه های جنوب کرمان خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیل به 640 کیلومتر از راه های جنوب کرمان خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید