رونمایی سری گلکسی S22 5G سامسونگ احتمالا به تاخیر خواهد افتاد

به گزارش وبلاگ لوئیس، در خصوص سری گوشی های فوق پیشرفته نو سامسونگ یعنی گلکسی S22 5G، در پاییز سال جاری برآورد های زیادی در فضای مجازی دست به دست می گردد. همانطور که اطلاعات بسیار کمی از سری نو S22 سامسونگ که شامل گلکسی S22 ،S22 پلاس و اولترا خواهد بود منتشر شده، اینکه چه زمانی سری گلکسی S22 5G به وسیله این غول کره ای فناوری به طور رسمی رونمایی و عرضه گردد نیز هنوز به صورت واضح تعیین نشده است.

رونمایی سری گلکسی S22 5G سامسونگ احتمالا به تاخیر خواهد افتاد

اگرچه متحمل ترین تاریخ برای معرفی و عرضه رسمی این سری از گوشی ها ژانویه 2022 به نظر می رسد، اما شایعات نو مبنی بر تاخیر احتمالی گلکسی S22 5G نگرانی هایی را در میان کاربران ایجاد نموده و آن ها امیدوار هستند که مشکل کمبود جهانی تراشه، همان مسئله ای که باعث تاخیر طولانی در عرضه گلکسی S21 فن ادیشن شده، فراوری پرچم دار نو سامسونگ را تحت تاثیر قرار ندهد. سامسونگ همچنان بر روی پروژه پرچم دار ارزان سال 2021 خود یعنی گلکسی S21 فن ادیشن کار می نماید، اما طولانی شدن عرضه آن احتمالا معرفی سایر محصولات نو سامسونگ در سال 2022 را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

به گفته Ice Universe و بر اساس تخمین دو منبع معتبر دیگر، فوریه 2022 محتمل ترین تاریخ برای رونمایی رسمی سامسونگ از سری گلکسی S22 5G به نظر می رسد. البته بسیاری از تحلیلگران امید زیادی به عرضه رسمی این محصول در هفته آخر ژانویه دارند. Front Page Tech ادعا می نماید که هفته دوم فوریه ما شاهد معرفی رسمی این گوشی خواهیم بود. شایان ذکر است که تمام این تاریخ های اعلام شده بستگی به مشکل کمبود تراشه تا چند ماه آینده دارد، و از الان نمی گردد هیچ تاریخ قطعی را برای رونمایی از سری گلکسی S22 5G معین کرد.

یکی از افشاگران معروف این زمینه یعنی جان پروسر تاریخ عرضه رسمی پرچم داران نو سامسونگ را 25 فوریه 2022 اعلام نموده که براساس آن از 10 یا 11 فوریه پیش فروش این گوشی ها نیز آغاز می گردد. سامسونگ در زمان عرضه گلکسی S21 نیز این محصولات را در بازه زمانی 2 هفته ای و بدون هیچ مسئله ای در فراوری، این گوشی ها را به دست خریدارانشان رسانده بود. طبق آخرین شایعات در خصوص گلکسی S21 فن ادیشن، این گوشی در ماه دسامبر یا ژانویه (دی یا بهمن) معرفی خواهد شد. برخلاف گلکسی S21 فن ادیشن که تحلیلگران امید کمی به موفقیت سامسونگ در این پروژه دارند مگر اینکه با قیمتی زیر 600 دلار به فروش برسد، سری گلکسی S22 سامسونگ با عرضه احتمالی در ماه فوریه توجه کاربران و علاقمندان زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

فوریه ماهی بود که سری گلکسی S20 سامسونگ در آن رونمایی شد، بنابراین این تاخیر را می توان نوعی برگشت سامسونگ به تاریخ عرضه محصولات قدیمی خود در نظر گرفت. البته به شرطی که این تاریخ رونمایی فراتر از فوریه نرود. جدا از شایعات تاریخ معرفی این گوشی ها، حدس در خصوص معینات فنی این محصولات نیز همچنان وجود دارد. انتظار می رود گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچم دار سال آینده سامسونگ، قابلیت های زیادی داشته باشد. اما بهره مندی از قابلیت های زیاد تمام ماجرا نیست بلکه یک گوشی پرچم دار باید از برترین قابلیت ها هم برخوردار باشد. این طور که به نظر می رسد، گلکسی S22 اولترا یکی از همین پرچم دارهاست که قرار است با یک سری ویژگی خاص و کاربردی راهی بازار گردد.

سوا از گوشی هایی با نمایشگر تاشونده، چند سالی هست که هیچ نوآوری خاصی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند شاهد نیستیم و فقط همان قابلیت ها با اندکی بهبود به نسبت سال قبل به کار گرفته می شوند. گلکسی S22 اولترا هم قرار نیست نوآوری خاصی داشته باشد؛ اما گفته می گردد از لحاظ دوربین و نمایشگر شاهد پیشرفت محسوسی به نسبت قبل خواهیم بود که حتی شاید شاهد ثبت رکوردی نو از سوی سامسونگ در این زمینه باشیم. سوا از تمام قابلیت های خوبی که گلکسی S22 اولترا به آن ها مجهز خواهد شد مانند نمایشگر 6.8 اینچی با وضوح 1440P، پردازنده اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 888، دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور نو و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم یک سری قابلیت های نوی هم به نمایشگر و دوربین آن اضافه شوند.

طبق شنیده ها، گلکسی S22 اولترا خواهد آمد تا بار دیگر رکورد نوی را به ثبت برساند. این طور که به نظر می رسد، مقدار روشنایی صفحه این گوشی به عدد خیره کننده 1800 نیت خواهد رسید که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد ثبت این عدد نبودیم. این یعنی تماشای محتوای ویدیویی یا تصویر یا به طور کلی انجام هر کاری در گلکسی S22 اولترا فوق العاده لذت بخش و مجذوب کننده خواهد بود. طبق گفته های بسیاری از خبرگزاری ها، سرعت شارژری که درون جعبه گلکسی S22 اولترا هم قرار نخواهد داشت، 45 وات است. اما نکته جالب در این رابطه این است که گفته می گردد مدت زمان لازم برای شارژ گلکسی S22 اولترا فقط 30 دقیقه خواهد بود. در گلکسی S22 اولترا با وجود استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی، قابلیت هایی به کار گرفته شده است که باعث می شوند پیشرفت های اجرا شده به نسبت نسل قبل محسوس باشد. باید دید در روزهای آینده چه اطلاعاتی هم در خصوص تاریخ عرضه و معینات فنی سری نو پرچم داران سامسونگ در فضای مجازی منتشر می گردد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رونمایی سری گلکسی S22 5G سامسونگ احتمالا به تاخیر خواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سری گلکسی S22 5G سامسونگ احتمالا به تاخیر خواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید