شیرین سو پربارش ترین شهر در همدان

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرنگاران/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: روز گذشته بیشترین میزان بارش با 6 میلی متر در شیرین سو به ثبت رسیده است.

شیرین سو پربارش ترین شهر در همدان

روح الله زاهدی در گفت وگو با وبلاگ لوئیس اظهار کرد: روز گذشته -سه شنبه 4 خردادماه- بارش هایی به صورت رگبار موقتی همراه با رعد و برق و وزش باد در استان رخ داد که بیشترین میزان بارش با 6 میلی متر در شهر شیرین سو و در شهر همدان با 2 میلی متر به ثبت رسیده است.

وی در رابطه با وزش باد عنوان کرد: روز گذشته وزش باد در استان از 70 تا 80 کیلومتر و بیشترین سرعت وزش باد با 83 کیلومتر بر ساعت در شهر همدان بوده است و در ساعات بعدازظهر امروز هم وزش باد لحظه ای از 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت را در مناطق شمالی استان داریم.

زاهدی با بیان اینکه برای امروز انتظار افزایش ابرناکی در آسمان استان را داریم، اظهار داشت: تا سرانجام هفته بارش خوبی در استان پیش بینی نمی کنیم و ممکن است بارش هایی به صورت پراکنده داشته باشیم و از فردا آسمان استان صاف خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه کیفیت هوای استان رو به بهبود است و انتظار وجود آلاینده ها در هوا را نداریم، یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در همدان از 7 تا 24 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در سرانجام اعلام کرد: گل تپه با 5 درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین نقطه به ثبت رسیده و اسدآباد با 27 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیرین سو پربارش ترین شهر در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرین سو پربارش ترین شهر در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید