غلامپور: مدیریت قبلی استقلال ظلم بزرگی در حق بازیکنان کرد، بدون بازیکنان امید با سپاهان بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ لوئیس، مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت قبلی باشگاه استقلال در حق بچه ها ظلم بزرگی کرد.

غلامپور: مدیریت قبلی استقلال ظلم بزرگی در حق بازیکنان کرد، بدون بازیکنان امید با سپاهان بازی می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لوئیس، بهزاد غلامپور بعد از شکست دو بر یک استقلال مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری حضور یافت و گفت: بچه ها امروز خوب بازی کردند. سخت بود که سه بازی را در این شرایط انجام دادیم. بچه ها سه بازی را بدون مربی پشت سر گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند.

وی با گلایه از قضاوت داور مسابقه گفت: داور می توانست برای ماشین سازی پنالتی نگیرد. امروز داوری با ما مهربان نبود و با ما خیلی بد بود. حریف دو موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها تبدیل به گل شد. از صالح مصطفوی و دانشور تشکر می کنم که در این روزهای سخت و بی کسی، کمک کردند که تیم را تا اینجا بکشانیم. بقیه کار دست باشگاه است که مسائل بعدی را حل نماید.

مربی تیم استقلال درخصوص حاشیه های آندره آ استراماچونی شرح داد: مدیریت قبلی این کار را کردند و می توانستند کاری کنند که مربی نرود. می توانستند شرایط را برای مربی ایده آل کنند که این کار را انجام ندادند. مربی در این شرایط رها می کند و می رود. شرایط برای او باید ایده آل باشد.

غلامپور در پاسخ به این پرسش که آیا استراماچونی به استقلال بازمی شود یا خیر، خاطرنشان کرد: خلیل زاده (سرپرست باشگاه استقلال) و بقیه آقایان باید پاسخ دهند. فکر می کنم مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی کرد.

وی درباره برگزاری دیدار آبی پوشان مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: تا این لحظه می دانیم بازی روز دوشنبه آینده برگزار می شود و ما آماده این بازی هستیم. می دانیم بازی را برگزار می کنند.

مربی استقلال در خصوص اینکه چند بازیکن از این تیم و سپاهان باید به تیم امید ملحق شوند، گفت: وقتی این بازیکنان را خواسته اند، باید بروند و اگر بمانند، محروم می شوند. ما این بازیکنان را در اختیار تیم امید می گذاریم.

غلامپور در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این مسابقه بدون بازیکنان تیم امید برگزار شود، گفت: صد درصد. احتمالاً همینگونه خواهد بود. پیش تر هم چنین چیزی را به ما اعلام کردند و گفتند که بازیکنان امید به تیم امید ملحق می شوند، بعد بازی جام حذفی برگزار می شود.

لیگ برتر فوتبال| استقلال در غیاب استراماچونی طعم باخت را هم چشید، دَبِل ماشینی در شروع نیم فصل دوم

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غلامپور: مدیریت قبلی استقلال ظلم بزرگی در حق بازیکنان کرد، بدون بازیکنان امید با سپاهان بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور: مدیریت قبلی استقلال ظلم بزرگی در حق بازیکنان کرد، بدون بازیکنان امید با سپاهان بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید