لغو مجدد دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال به درخواست خانواده های بازیکنان

به گزارش وبلاگ لوئیس، در پی درخواست خانواده های بازیکنان تیم های هندبال و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فدراسیون هندبال دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر را برای بار دوم لغو کرد.

لغو مجدد دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال به درخواست خانواده های بازیکنان

به گزارش وبلاگ لوئیس، هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال قرار بود هشتم اسفند انجام شود که فدراسیون هندبال به دلیل شیوع بیماری کرونا آن را لغو کرد و سه ساعت بعد از آن تصمیم برگزاری دیدارها را به یکشنبه یازدهم اسفند موکول کرد. رییس فدراسیون هندبال معتقد بود که همه جوانب بررسی شده و با توجه به تقاضای مدیرعاملان باشگاه ها دیدارهای لیگ برتر طبق برنامه تا سرانجام اسفند انجام خواهد شد.

اکنون فدراسیون هندبال برای بار دوم و به دلیل آنچه که تقاضای هندبالیست ها، خانواده های آنها و باشگاه ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان شده دیدارهای هفته چهاردهم را لغو کرد و تصمیم در خصوص پیگیری مسابقات لیگ برتر را به بعد موکول کرد.

فدراسیون هندبال با حضور رییس، دبیر، نایب رییس و همچنین رییس کمیته مسابقات جلسه ای در خصوصی لغو دیدارهای لیگ برتر هندبال تشکیل داد. در پی این جلسه به دلیل حفظ سلامتی بازیکنان دیدارهای هفته چهاردهم لغو شد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

بدلیل شرایط خاص و حساس کنونی و تقاضای بیشمار باشگاه ها، بازیکنان و خانواده های آنان و در راستای حفظ سلامت بازیکنان و دست اندرکاران رشته ورزشی هندبال که از اصلی ترین اهداف ورزش و از رسالت های مهم فدراسیون می باشد، فدراسیون هندبال در جلسه فوق العاده با حضور رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس و رییس کمیته مسابقات و داوران دقایقی پیش تصمیم به لغو بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور که قرار بود یکشنبه برگزار شود گرفته، لذا ضمن اعلام لغو بازی های هفته چهاردهم، در خصوص ادامه یا لغو کلیه مسابقات باقیمانده، متعاقبا بیانیه ای صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لغو مجدد دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال به درخواست خانواده های بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مجدد دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال به درخواست خانواده های بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید