مردانگی می کردید، قلعه نویی را می دادید!

به گزارش وبلاگ لوئیس، مگر می گردد یک جا حرفه ای بود و جای دیگر نه؟ یک جا اصالت را به قانون داد و جای دیگر دم از اصول شرقی و معرفتی زد؟

مردانگی می کردید، قلعه نویی را می دادید!

به گزارش وبلاگ لوئیس، حواشی بازی برگزارنشده پرسپولیس و سپاهان که سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت اعلام شد همچنان ادامه دارد. تصمیم عجیبی که سپاهانی ها برای عدم حضور برابر پرسپولیس گرفتند، به نوعی سرنوشت کل لیگ را یکسره و قهرمانی قرمزها را تقریبا قطعی کرد؛ بنابراین طبیعی است که چشم اصفهانی ها هنوز دنبال بازگرداندن امتیازات این بازی باشد، اما بعضی اظهارنظرها بیش از حد توی ذوق می زند.

به عنوان مثال اخیرا پیغام نیازمند، دروازه بان خوب و بی حاشیه سپاهان گفته: اگر پرسپولیسی ها مردانگی می کردند بازی انجام می شد؛ اما آیا این تعابیر برازنده فوتبال حرفه ای است؟ سرخپوشان طبق مقررات در زمین ماندند و چون تیم حریف نیامد میدان را ترک کردند؛ به همین راحتی. مردانگی دیگر یعنی چه؟

طبیعتا باید به اصول فوتبال حرفه ای احترام بگذاریم؛ همانطور که مثلا اندکی قبل از این بازی، فدراسیون فوتبال در تماس با باشگاه سپاهان خواستار حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی شد، اما باشگاه اصفهانی گفت با قلعه نویی قرارداد دارد و او را حتی به خاطر منافع ملی در اختیار تیم اول کشور نمی گذارد؛ خب چرا آنجا مدیران سپاهان -به تعبیر نیازمند- مردانگی و از خودگذشتگی نکردند؟ مگر می گردد یک جا حرفه ای بود و جای دیگر نه؟ یک جا اصالت را به قانون داد و جای دیگر دم از اصول شرقی و معرفتی زد؟ آیا یک بام و دو هوا، همین نیست؟

منبع: همشهری آنلاین

به "مردانگی می کردید، قلعه نویی را می دادید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانگی می کردید، قلعه نویی را می دادید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید