مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی های پژوهشی ساعت هوشمند اپل تا پشتیبانی لکسوس از اندروید اوتو

به گزارش وبلاگ لوئیس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی های پژوهشی ساعت هوشمند اپل تا پشتیبانی لکسوس از اندروید اوتو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

برنامه تحقیقات اپل برای مطالعات خاص استفاده از ساعت اپل در دست اجرا است. برنامه هایی که به گفته اپل قرار است سلامت کاربران اپل واچ را ارتقا دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مهندسین ارشد گوگل که اخیرا از پروژه هواپیماهای بدون سرنشین نظامی خارج شده است هشدار می دهد که هوش مصنوعی می تواند در قامت ربات های قاتل وارد عمل شده و یک جنگ تمام عیار ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که شرکت ال جی در عرصه فراوری تبلت کمی ضعیف و کمرنگ عمل می نماید اما بعضی شایعات حکایت از آن دارند که قرار است شاهد بازگشت ال جی به عرصه فراوری تبلت باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در ماه فوریه ، تویوتا اعلام نمود که خاتمه در کوشش است تا پشتیبانی اندروید اوتو را در وسایل نقلیه خود اضافه کند. با توجه به این که تویوتا یکی از بزرگترین فراوریکنندگان اتومبیل در سراسر دنیا است ، بسیار جای تعجب دارد که چرا تا این حد دیر به فکر انجام این حرکت افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های ال جی مانند اغلب گوشی های اندرویدی در حال دریافت به روزرسانی هستند و اکنون نوبت به V30 رسیده که به روزرسانی اندروید پای را دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی های پژوهشی ساعت هوشمند اپل تا پشتیبانی لکسوس از اندروید اوتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی های پژوهشی ساعت هوشمند اپل تا پشتیبانی لکسوس از اندروید اوتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید