همکاری آهنگساز سوئدی با احتمال باران اسیدی

به گزارش وبلاگ لوئیس، فیلم احتمال باران اسیدی اولین ساخته بلند سینمایی بهتاش صناعی ها هم اکنون در آخرین مراحل تدوین قرار گرفته است و به زودی صداگذاری آن آغاز خواهد شد. ساخت موسیقی این فیلم توسط هنریک ناجی آهنگساز برجسته سوئدی که پیش از این به خاطر ساخت آلبومی به سبک موسیقی تلفیقی و با بهره از اشعار خیام در ایران شناخته شده، آغاز شده است.

همکاری آهنگساز سوئدی با احتمال باران اسیدی

این آهنگساز همچنین چندین سال قبل با همکاری گروه ها و نوازندگان مطرح موسیقی ایران اقدام به برگزاری چندین کنسرت در ایران کرده که با استقبال علاقمندان به موسیقی روبرو شده است. وی هم اکنون در تلویزیون های کشورهای اروپای شمالی و اسکاندیناوی مشغول به آهنگسازی است.

از ویژگیهای شاخص این آهنگساز می توان به شناخت عمیق او از موسیقی شرقی و علی الخصوص موسیقی و سازهای ایرانی اشاره کرد. همچنین در بخش ساخت موسیقی احتمال باران اسیدی هنریک ناجی با رضا آبایی نوازنده مطرح قیچک و مقیم کانادا همکاری می کند.

شمس لنگرودی و مریم مقدم از بازیگران اصلی این فیلم هستند و از دیگر بازیگران احتمال باران اسیدی می توان به پوریا رحیمی، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی اشاره کرد.

همچنین کامبوزیا پرتوی به عنوان مشاور کارگردان و ایرج رامین فر به عنوان طراح صحنه و لباس در احتمال باران اسیدی حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: منوچهر شصت سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته به جز خسرو...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: بهتاش صناعی ها، نویسندگان: مریم مقدم و بهتاش صناعی ها، مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رضا حیدری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سمیرا برادری، مدیر تولید: محمود محمد طائمه، مدیرتدارکات: مجتبی زندیه، عکاسان پروژه: سمیه جعفری و کسری پرتوی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، دستیار تهیه کننده: سمیرا برادری، سرمایه گذاران: بهتاش صناعی ها، ساجده سرایی و روح الله برادری و تهیه کننده: روح الله برادری.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همکاری آهنگساز سوئدی با احتمال باران اسیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری آهنگساز سوئدی با احتمال باران اسیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید