پرواز به هند با بلیت 131 میلیونی!

به گزارش وبلاگ لوئیس، در حالی که پرواز های هند و پاکستان از روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شد، بعضی از سایت های فروش اینترنتی همچنان بلیت فروشی خود را متوقف نکرده و قیمت های نجومی برای آن از هشت میلیون تومان تا 131 میلیون تومان گذاشته اند.

پرواز به هند با بلیت 131 میلیونی!

به گزارش ایسنا، در روز های گذشته و در پی گسترش شیوع ویروس کرونا، پرواز های هند و پاکستان توسط ستاد ملی مقابله با کرونا متوقف شد. محمد حسن ذیبخش -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در این باره گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در مورد پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و همچنین شناسایی ویروس جهش یافته کرونا در آن کشورها، کلیه پرواز ها به و از دو کشور هند و پاکستان از ساعت 24 امشب ممنوع می گردد.

وی با تاکید بر اینکه پرواز برنامه ای بین ایران و هند وجود ندارد و در حال حاضر پرواز ها محدود و به صورت موردی انجام می گردد، اضافه کرد: پذیرش مسافر کانکشن از کشور های مذکور نیز ممنوع خواهد بود.

این ممنوعیت در حالی ابلاغ شد که بعضی سایت های اینترنتی، اقدام فروش بلیت پرواز های تهران - دهلی و دهلی - تهران می نمایند و جالب این که قیمت های نجومی و عجیب و غریبی برای آن تعیین و اعلام نموده اند که از هشت میلیون تومان تا 131میلیون تومان متفاوت است.

البته بلیت پرواز های هند از سوی ایرلاین های خارجی و به صورت کانکشنی با یک یا چند توقف انجام می گردد، اما در مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف کامل و فوری نقل و انتقال مسافر استثنایی برای ایرلاین های خارجی یا نوع پرواز ها تعیین نشده است.

محمدحسن ذیبخش - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در این باره اظهار کرد: بعضی از سایت های اینترنتی اقدام به فروش بلیت پرواز های هند نموده اند که این تخلف محسوب شده و با این شرکت ها برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اداره کل نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در حال آنالیز تخلفات این چنینی است و مردم مطمئن باشند که با چنین تخلفاتی برخورد خواهیم کرد، چرا که هیچ گونه پروازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان و پاکستان اجازه ورود به ایران و فرود در فرودگاه های کشور را ندارند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره پرواز های کانکشنی روی بعضی ایرلاین های خارجی از تهران به دهلی اظهار کرد: مردم می توانند با پرواز های کانکشنی ایرلاین های خارجی به هند سفر نمایند، اما تا اطلاع ثانوی و تغییر نکردن مصوبات در این زمینه هیچ یک از مسافرانی که به هند و پاکستان یا کشور های ممنوعه سفر نموده اند اجازه ورود به کشور را ندارند.

منبع: فرارو

به "پرواز به هند با بلیت 131 میلیونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز به هند با بلیت 131 میلیونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید