پروژه های نیمه تمام شهرداری کرمان در اولویت کاری قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی بابایی با بیان این که بوستان ریحانه چهار هکتار باغی است که به سازی و استفاده بهینه از آن، سال ها در دستور کار شهرداری کرمان قرار داشت، گفت: خوش بختانه هم اکنون این باغ با تجهیز شدن به تمام امکانات مورد احتیاج، به بوستان بسیار مطلوبی برای استفاده بانوان تبدیل شده است.

پروژه های نیمه تمام شهرداری کرمان در اولویت کاری قرار گرفتند

وی با اشاره به وجود پارک بانوان در بوستان مادر گفت: برای این که بانوان مناطق مختلف شهر به ویژه نقاط کم تر برخوردار بتوانند از چنین فضاهایی استفاده نمایند، باغ توکل آباد شهرداری کرمان، برای استفاده بانوان، به بوستان ریحانه تبدیل شد.

بهره برداری از هشتمین ایستگاه آتش نشانی کرمان؛ به زودی

سرپرست شهرداری کرمان هم چنین از تجهیز ایستگاه آتش نشانی شماره هشت اطلاع داد و گفت: این ایستگاه آماده بهره برداری است و فقط احتیاج به یک سری لوازم ایمنی دیگر داشت که خریداری شده و پس از افتتاح پارک ریحانه این ایستگاه آتش نشانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه نمود: در کوشش هستیم تا خاتمه سال جاری تعداد ایستگاه های آتش نشانی شهر کرمان، به 10 ایستگاه برسد که اگر این اتفاق بیفتد، به استانداردهای جهانی در زمینه تعداد ایستگاه های آتش نشانی نزدیک می شویم؛ ضمن این که با آزمون استخدامی هم که برگزار گردید، نیروی انسانی ایستگاه های آتش نشانی نیز تامین شده است.

بابایی ادامه داد: افتتاح موزه شهر (مدرسه حیاتی) نیز در دستور کار واقع شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری کرمان از اولویت بندی پروژه های شهری و کوشش برای خاتمه یافتن پروژه های نیمه تمام اطلاع داد و بیان نمود: تکمیل دریاچه تفریحی جنگل قائم نیز سرعت بیش تری خواهد گرفت تا هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه پل سیدی

بابایی اضافه نمود: ساخت سازه فلزی دهنه های پل سیدی هم در حال اجرا است و در کوشش هستیم تا مرحله به مرحله، منابع اقتصادی این پل تامین گردد و هرچه سریع تر به خاتمه برسد.

وی ادامه داد: مجموعه رفاهی شهرداری کرمان در جنگل قائم هم رو به خاتمه است و ساخت آن 95 درصد پیش رفت دارد.

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری بر اساس اولویت

سرپرست شهرداری کرمان بار دیگر با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام براساس اولویت گفت: در هفته آینده، قراداد هتل بام کرمان نیز قطعی خواهد شد؛ ضمن این که سند زمین بام کرمان نیز از سوی راه و شهرسازی به شهرداری اعطا شد.

بابایی اضافه نمود: علی رغم این که مجوزهای میراث فرهنگی جاده ی بام کرمان گرفته شده بود، درخواست کردیم تا کارشناسان بار دیگر شیوه های ساخت جاده را آنالیز نمایند تا انفجاری که قرار است انجام گردد، به تخت دریاقلی بیگ آسیب نرساند.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان این که محور گردشگری بافت تاریخی هم در حال به سازی است که در کوشش هستیم این پروژه نیز سرعت بیش تری بگیرد، اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار کرمان و مهند سیف الهی معاون عمرانی استاندار بافت تاریخی کرمان به زودی متحول گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه های نیمه تمام شهرداری کرمان در اولویت کاری قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام شهرداری کرمان در اولویت کاری قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید