پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان

به گزارش وبلاگ لوئیس، غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش درباره برنامه های شبکه در ایام نوروز به خبرنگاران اعلام کرد: غیر از برنامه هایی که به صورت روتین تدارک دیده ایم و با هدف پاسخگویی به نیازهای رادیو ورزش طراحی شده است برنامه هایی هم برای مسابقات ورزشی داریم.

پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان

وی ادامه داد: ما چهار مسابقه مهم ورزشی داریم که سه مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد همچنین بازی شهرآورد در 10 فروردین برگزار می گردد و آن را هم پوشش می دهیم. البته ویژه برنامه طرفدار را داریم که چند ساعت قبل از مسابقه به استادیوم می روند و ان شاءالله برنامه ویژه ای را از استادیوم روی آنتن می برند.

میرحسینی درباره فراوری برنامه های مورداحتیاج خانم ها هم اعلام کرد: یکی از روینمودهای ما پاسخ به احتیاجهای مخاطبان خانم است چون معتقد هستیم با نگاهی که به سبک زندگی داریم باید مخاطب خانم شبکه ورزش افزایش یابد بنابراین برنامه های جدیدی مثل بانوی قهرمان و چند برنامه دیگر را در شبکه فراوری می کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از تعطیلات نوروز نیز برنامه جدیدی را با نام فعلی خانه مهر برای صبح ها از ساعت 10 تا 11:30 تدارک دیده ایم که با رویکرد ورزشی و با موضوع زنان و خانواده روی آنتن می رود.

مدیر رادیو ورزش درباره گزارشگری مسابقات ورزشی مرتبط با زنان نیز توضیح داد: یکی از حوزه ها برای پاسخگویی به احتیاج زنان بحث مسابقات ورزشی است که ما تاکنون بسکتبال بانوان، کشتی کلاسیک بانوان، هندبال بانوان و والیبال بانوان را پوشش داده ایم و در آینده نزدیک مسابقات دو و میدانی و مسابقات شنا را هم اضافه خواهیم کرد که توسط خانم ها پوشش و گزارشگری خواهد شد.

وی در خاتمه درباره تربیت گزارشگران زن با توجه به مسابقات ورزشی بانوان بیان کرد: بخشی از این گزارشگران را از بدنه خود این رشته ها انتخاب نموده و آموزش داده ایم و بخشی هم از دوستان خود رادیو که توانمند هستند آموزش داده می شوند و به همین نحو در حال تکمیل گزارشگران هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید