چه کارهایی را افراد پیروز انجام نمی دهند؟

به گزارش وبلاگ لوئیس، از افراد پیروز الگو برداری کنید

ما تا بحال از خیلی از کارهایی شنیده ایم که پیروز ها انجام داده اند تا راستا رشد و تعالی خود را طی نمایند. اما در این مطلب می خواهیم کمی متفاوت تر رفتار نموده و از کارهایی که این افراد اصلا انجام نمی دهند و باورهایی که در مغز نمی پرورانند صحبت کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چه کارهایی را افراد پیروز انجام نمی دهند؟
  • انجام همزمان چند کار در یک جلسه

راحت ترین راه برای اینکه برترین و باهوش ترین فرد جلسه به نظر برسید این است که در میان افراد حاضر، بیشترین توجه را معطوف جلسه کنید. اگر انجام همزمان چند کار را متوقف نموده و توجه خودتان را متمرکز کنید، از نتیجه ای که به دست می آورید، حیرت می کنید؛ چه در خصوص موضوع جلسه و چه در خصوص افراد شرکت کننده. در این صورت، از برنامه هایی که آشکار نیستند آگاه خواهید شد، فرصت ها را برای پل زدن به مسیرهای آینده شناسایی خواهید کرد و روش هایی برای ضروری نشان دادن کارتان در نظر افرادی که مهم هستند، می یابید. این کار آسان است چون شما تنها کسی هستید که کوشش می کنید و نیز تنها کسی هستید که در سطوح مختلف به موفقیت می رسید.

  • تلفن چک کردن هنگام صحبت

بارها این کار را انجام داده اید و این نمایش را بازی نموده اید: صدای گوشی شما است؟ اوه، به نظر می رسد گوشی من باشد! یا اینکه گفته اید: چند لحظه صبر کن تا این پیامک را جواب بدهم… شاید حتی به طرف مقابل نگفته باشید صبر کن! بلکه فقط گفت وگو را متوقف نموده و بدون توجه به طرف مقابل، پاسخ پیامتان را می دهید. آیا می خواهید فردی برجسته باشید (به خصوص اگر رئیس هستید)؟ آیا می خواهید فردی باشید که همه به او علاقه دارند؛ چون وقتی با شما صحبت نموده باعث می شوند احساس کنید مهم ترین فرد روی کره زمین هستید؟ پس چک کردن دائم گوشی تان را به انتها برسانید.

  • صبر کردن برای اطمینان از موفقیت

هیچ وقت نمی توانید ، به اطمینان برسید، در موضوع جدیدی به موفقیت رسیده اید؛ اما همواره می توانید مطمئن باشید که متعهد بوده و همه سعی خود را می کنید و نیز همواره می توانید مطمئن باشید که در صورت شکست دوباره سعی خود را می کنید.

  • فکر کردن به افرادی که هیچ تاثیری در زندگی شما ندارند

به من اعتماد کنید؛ همه ساکنان کره زمین به شما فکر ننموده و بدون شما به خوبی به زندگی خود ادامه می دهند. اما در خصوص خانواده، دوستان، همکاران و کلیه افرادی که واقعا برای آنها اهمیت دارید ، قضیه فرق دارد. به آنها زمان اختصاص داده و توجه کنید. آنها تنها کسانی هستند که لیاقت این توجه کردن را دارند.

  • پشت سر کسی حرف زدن

اگر در خصوص فلان شخص مسئله ای هست که راجع به آن با چند نفر صحبت می کنید، بهتر نیست این مشکل را با خود آن شخص در میان بگذارید؟ اگر هم شما در جایگاهی نیستید که در خصوص این موضوع اظهار نظر کنید، پس نباید پشت سر آن فرد هم راجع به آن موضوع حرفی بزنید. وقت تان را صرف مکالمات سودمند کنید. در این صورت هم دستاوردهای بیشتری داشته و هم احترام بیشتری به دست می آورید.

  • اجازه دادن به اینکه گذشته، آینده را دیکته کند

اشتباهات ارزشمندند، از آنها درس بگیرید سپس از روی آنها رد شوید. فکر می کنید، این کار در حرف آسان است و در عمل امکان پذیر نیست؟ همه چیز به چشم انداز شما بستگی دارد. وقتی اشکالی پیش می آید، آن را به یک فرصت تبدیل کنید تا چیزی را یاد بگیرید که قبلا نمی دانستید؛ به خصوص در خصوص خودتان. وقتی فرد دیگری دچار اشتباه می گردد نیز شرایط را به فرصتی برای مهربانی، بخشندگی و درک متقابل تبدیل کنید.

گذشته فقط برای یادگیری است و به هیچ وجه نباید بگذارید شما را تعریف کند؛ مگر اینکه خودتان اجازه دهید.

منبع: الی گشت

به "چه کارهایی را افراد پیروز انجام نمی دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارهایی را افراد پیروز انجام نمی دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید