کاخ سفید دسترسی اعضای دولت به محتوای مکالمات ترامپ را محدود کرد

به گزارش وبلاگ لوئیس، شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید بیان کرد: دستیاران ارشد دونالد ترامپ دسترسی اعضای دولت به محتوای مکالمات رئیس جمهوری آمریکا با مقامات خارجی را به شدت محدود نموده اند.

کاخ سفید دسترسی اعضای دولت به محتوای مکالمات ترامپ را محدود کرد

به گزارش سی ان ان،این تصمیم چند ماه پس از آن اتخاذ شد که فاش شدن متن درخواست ترامپ از ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراین وی برای تحقیق درباره پسر رقیب خود در انتخابات سال 2020 میلادی آمریکا موجب شد تا رسوائی موسوم به اوکراین گِیت ایجاد شده و فرایند استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا تسریع گردد.

سی ان ان در گزارش خود اضافه کرد: علاوه بر این، توزیع متن مکالمات ترامپ با مقامات خارجی هم به گروه بسیار کوچکی از اعضای کاخ سفید محدود شده است.

این در حالیست که میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا چهارشنبه گذشته اعلام کره بود که در صورت تصویب طرح دموکرات ها در مجلس نمایندگان این کشور برای استیضاح دونالد ترامپ، محاکمه سنای آمریکا برای استیضاح وی ژانویه سال آینده میلادی برگزار می گردد.

بر اساس اعلام رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا نخستین دستور کار سنا در ماه ژانویه آنالیز این موضوع خواهد بود.

لازم به ذکر است در پرونده موسوم به اوکراین گیت، ترامپ متهم به کوشش برای واداشتن دولت کی یف به تحقیق درباره جو بایدن رقیب انتخاباتی خود در جریان رقابت 2020 شده است.

در این میان ترامپ در این جدال به پشتیبانی هم حزبی هایش دلگرم است. او پیشتر نیز به دستور پلوسی به کمیته قضایی مجلس نمایندگان واکنش نشان داده و گفته بود: آنها همین الان اعلام کردند که می خواهند من را بر سر هیچ استیضاح نمایند. موضوع خوب این است که جمهوریخواهان هرگز تا این اندازه متحدتر نبوده اند. ما پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاخ سفید دسترسی اعضای دولت به محتوای مکالمات ترامپ را محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید دسترسی اعضای دولت به محتوای مکالمات ترامپ را محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید