کاپیتان تیم بسکتبال بانوان بندرعباس: پول و حمایت تنها برای ورزش آقایان است

به گزارش وبلاگ لوئیس، کاپیتان تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس گفت: مسئولان و صنایع هرمزگان حاضر نیستند از تنها تیم حرفه ای بانوان حاضر در لیگ برتر در هرمزگان حمایت نمایند. هزینه ما نصف هزینه تیم های آقایان هم نیست، آیا تیم ما به اندازه تیم های ورزشی آقایان مانند آذرخش ارزش حمایت ندارد؟

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان بندرعباس: پول و حمایت تنها برای ورزش آقایان است

مهسا پرانداخ در گفت وگو با وبلاگ لوئیس، اظهار کرد: تیم بسکتبال بانوان هرمزگان به عنوان تیم شهرداری بندرعباس سال ها به عنوان یکی از مدعیان کشور بازی می کرد.

وی اضافه نمود: ما سه سال پیاپی با این تیم مقام سوم کشور را در لیگ برتر کسب کردیم، متأسفانه بعد از مدت ها این تیم از زیر پوشش شهرداری بیرون آمد و ما به لیگ دسته دو سقوط کردیم.

این بازیکن بسکتبال هرمزگانی ادامه داد: دو سال پیش توانستیم همان تیم را دوباره جمع آوری نموده و به عنوان تیم شهدای خورگو از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک و لیگ برتر صعود کنیم. سال گذشته نیز با اینکه هیچ حمایتی نداشتیم و هیچ کس حاضر نیست اسپانسر تیممان گردد این تیم را دوباره با عنوان خانه بسکتبال بندرعباس جمع کردیم. تیم خانه بسکتبال بندرعباس تنها تیم بانوان در بین تمامی رشته ها است که در لیگ برتر حضور دارد، اما هیچ حمایتی نمی گردد.

کاپیتان تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس مطرح نمود: ما تیم را با کوشش کادر فنی به لیگ برتر بردیم، از طرفی ازلحاظ تکنیکی و تاکتیکی کار و تمرین می کردیم و از طرفی صبح ها از این اداره به آن اداره در رفت وآمد بودیم تا بتوانیم هزینه ای جمع آوری و تیم را در لیگ نگه داریم.

پرانداخ گفت: متأسفانه تنها حمایتی که از شهرستان بندرعباس داشتیم سالن مسابقات بوده و هیچ حمایت اقتصادی برای بازیکنان نداشتیم؛ متأسفانه تنها کوششی که از هیئت بسکتبال دیدیم برای تأمین خوابگاه بوده و حتی خودشان هم واقف اند که سال گذشته این تیم به سختی به لیگ برتر رفته است. با تمام این سختی ها ما این تیم را نگه داشتیم و حتی مقام ششم مسابقات را با بازیکنان بومی که سال های سال زحمت این تیم را کشیدند به دست آوردیم.

کاپیتان تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس اظهار کرد: سال جاری پیگیر بودیم کسی تیم خانه بسکتبال بندرعباس را حمایت کند تا شاید جایگاهش در لیگ برتر حفظ گردد، الآن هیچ مسئولی حاضر به حمایت نیست و هیچ گونه ارتباطی نتوانستیم برقرار کنیم. جلسه مسابقات سوپرلیگ هم در فدراسیون برگزار می گردد و ما حتی نتوانستیم نماینده ای بفرستیم تا تیم خود را حفظ کنیم.

وی توضیح داد: صنایع زیادی در هرمزگان و غرب بندرعباس وجود دارند که حاضر نیستند از تنها تیم حرفه ای بانوان حاضر در لیگ برتر در هرمزگان حمایت نمایند. هزینه ما نصف هزینه تیم های آقایان هم نیست، سال گذشته قراردادهای بازیکنان ما همه زیر 9 میلیون تمان بوده است و همه با این شرایط سخت کنار تیم بودند و حاضر هستند سال جاری هم در کنار تیم باشند.

کاپیتان تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس مطرح نمود: آیا تیم ما به اندازه تیم های ورزشی آقایان مانند آذرخش ارزش حمایت ندارد؟ ما سالیان سال در بسکتبال کشور حرف برای گفتن داشتیم اما باید به این راحتی کنار گذاشته شویم و به هرکس مراجعه می کنیم می گویند پول نیست و نمی توانیم حمایت کنیم.

پرانداخ اضافه نمود: اگر پول نیست تیم های دیگر چگونه حمایت می شوند؟ چطور آذرخش سال ها توسط استانداری، دارایی و همه جا حمایت می گردد؟ کی باید ورزش بانوان استان دیده گردد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاپیتان تیم بسکتبال بانوان بندرعباس: پول و حمایت تنها برای ورزش آقایان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم بسکتبال بانوان بندرعباس: پول و حمایت تنها برای ورزش آقایان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید