کاپ جهانی تیراندازی با کمان، صحبت های میررحیمی و زهرا نعمتی درخصوص عملکرد تیم ریکرو

به گزارش وبلاگ لوئیس، سرمربی و کماندار ریکروی ایران پس از حضور کشورمان در جمع 4 تیم برتر جهان درخصوص کاپ تیراندازی با کمان شانگهای مطالبی را بیان کردند.

کاپ جهانی تیراندازی با کمان، صحبت های میررحیمی و زهرا نعمتی درخصوص عملکرد تیم ریکرو

به گزارش وبلاگ لوئیس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ملی ریکروی بانوان ایران برای نخستین بار پیروز شد در مسابقات کاپ جهانی در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرد. ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل کره جنوبی از رسیدن به فینال بازماندند و باید روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف چین تایپه بروند.

مجید میررحیمی سرمربی ریکروی ایران در این باره گفت: تیم ملی ریکروی بانوان امروز خیلی خوب عمل کرد و با اقتدار حریفان خود را پشت سر گذاشت. تیم ایران دور اول استراحت داشت و دور دوم مقابل انگلیس قرار گرفت، حریفی که تیم چهارم مقدماتی بود. بانوان ایران توانستند این تیم را شکست دهند. ایران در گام بعدی دانمارک را شکست داد و در جمع 4 تیم برتر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی ایران مقابل تیم قهرمان المپیک یعنی کره جنوبی قرار گرفت. در این مرحله، رقابت تنگاتنگ بود اما اینجا بازی لحظه هاست و ایران با اختلاف کم از رسیدن به فینال بازماند.

زهرا نعمتی، ملی پوش ریکروی ایران نیز در واکنش به رقابت کشورمان برای کسب مدال برنز مسابقات جهانی، عنوان نمود: ما برای اولین بار در جمع 8 تیم قرار گرفتیم و برای نخستین بار با برتری مقابل دانمارک در جمع 4 تیم برتر جای گرفتیم. از کسب این نتیجه خوشحالیم و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در مسابقات بعدی که برای مدال برنز تلاش خواهیم کرد به لطف خدا و دعای مردم بهترین تیرها را بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاپ جهانی تیراندازی با کمان، صحبت های میررحیمی و زهرا نعمتی درخصوص عملکرد تیم ریکرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپ جهانی تیراندازی با کمان، صحبت های میررحیمی و زهرا نعمتی درخصوص عملکرد تیم ریکرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید