یک کاربر از انفجار ناگهانی وان پلاس نورد 2 اطلاع داد

به گزارش وبلاگ لوئیس، در یک حادثه عجیب و خطرناک، گوشی وان پلاس نورد 2 یک کاربر هنگام دوچرخه سواری منفجر شده است. همسر این کاربر در توییتر نوشته: امروز صبح حوالی ساعت 6 صبح، همسرم با وان پلاس نورد 2 که فقط 5 روز قبل خریده، برای دوچرخه سواری از منزل خارج شد. حین دوچرخه سواری گوشی ناگهان منفجر شده و به علت همین موضوع او تصادف نموده است.

یک کاربر از انفجار ناگهانی وان پلاس نورد 2 اطلاع داد

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده مربوط به این گوشی را مشاهده کنید. در این میان سخنگوی وان پلاس اعلام نموده که با این فرد تماس گرفته اند تا ماجرای انفجار را آنالیز نمایند. بعد از تماس وان پلاس، این کاربر پست خود را حذف نموده است. این اتفاق در سایت ردیت سروصدای زیادی راه انداخته و برای کاربران زیادی این سؤال پیش آمده که آیا با خیال راحت می توانند از این گوشی استفاده نمایند یا نه.

اگرچه انفجار ناگهانی گوشی های هوشمند خبر جدیدی نیست، اما چند سال قبل انفجار زنجیره ای بخش عظیمی از گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ در سر خط خبرها نهاده شد و سامسونگ ناچار شد تمام گوشی های فروخته شده را پس بگیرد. حالا باید ببینیم فرایند انفجار برای دیگر گوشی های وان پلاس نورد 2 موجود در دست کاربران اتفاق می افتد یا نه.

برای یادآوری باید بگوییم که این گوشی از باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی، در عرض فقط 30 دقیقه شارژ باتری آن از 0 به 70 درصد می رسد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "یک کاربر از انفجار ناگهانی وان پلاس نورد 2 اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کاربر از انفجار ناگهانی وان پلاس نورد 2 اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید