30 هزار ایرانی در سال 2018 از اسپانیا ویزا گرفتند

به گزارش وبلاگ لوئیس، سفیر اسپانیا در ایران گفت: در سال 2018 نزدیک به 30 هزار ایرانی درخواست ویزا نموده اند و 15 هزار اسپانیایی نیز به ایران آمدند.

30 هزار ایرانی در سال 2018 از اسپانیا ویزا گرفتند

مهر: ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در ایران گفت: اسپانیایی ها بیشتر از شهرهای اصفهان، شیراز، کاشان و یزد دیدن نموده اند آنها بیشتر با هدف گردشگری به ایران می آیند ولی قبلا بیشتر با هدف تجارت به ایران سفر می کردند.

وی در ادامه بیان نمود: من از شهرهای مختلفی در ایران بازدید نموده اند مانند عسلویه، شیراز، تبریز، کیش، اصفهان، یزد، مشهد، کاشان. شمال و جنوب و دریای خزر را خوب دیده ام. خیلی از شهرهای توریستی ایران در یک جهت قرار دارند. مسئله ای که می تواند در صنعت گردشگری این کشور یاری کند همین جهت توریستی است که می تواند مشهد کرمان و سایر شهرهای گردشگری را به یکدیگر متصل کند تا همه در یک جهت قرار گیرند.

سفیر اسپانیا در ایران گفت: یکی از اصلی تری چالش های گردشگری ایران این است که هتلهای خوب و با کیفیت مناسب باید بیشتر گردد. در این موضوع بخش خصوصی مهمترین نقش را ایفا می نماید اما اگر ایران بخواهد منتظر سرمایه های خارجی باشد نمی تواند در این زمینه پیشرفت کند. بنابراین باید بخش خصوصی در این موضوع پیشگام گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "30 هزار ایرانی در سال 2018 از اسپانیا ویزا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 هزار ایرانی در سال 2018 از اسپانیا ویزا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید