هوش مصنوعی

چرا وقایع بازی SOMA بیشتر واقعیت است تا خیال؟

بازی ترسناک SOMA اثر استودیوی بازی سازی فریکشنال گیمز (Frictional Games)، در سال 2015 منتشر شد. بازی فارغ از حس ترس و المان هایی که از ژانر علمی تخیلی در خود گنجانده بود، توانست با داستان و روایتی مجذوب کننده و درگیرکننده نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. داستانی که...

5 اسفند 1400

عرضه گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی

شرکت شیوامی از تولید گوشی جدیدی به نام پوکو ایکس 3 خبر داده که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 732 جی است که توسط کوالکوم تولید شده است.

1 آبان 1399

صندلی ایران در حکمرانی فضای مجازی

یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: اگر به سمت توسعه پلتفرم های بومی حرکت نکنیم تا چندسال آینده با وجود اینترنت بدون مرز و فناوریهای نسل آینده موبایل نمی توانیم حرفی برای حکمرانی در فضای مجازی بزنیم.

23 مهر 1399

آیا دستورالعمل های جدید ترامپ ایالات متحده را رهبر هوش مصنوعی دنیا می نماید؟

فوربس نوشت: رئیس جمور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ اخیرا دستورالعمل های جدیدی برای توسعه هوش مصنوعی صادر نموده است. اما آیا این دستورالعمل ها باعث می شوند ایالات متحده رتبه نخست هوش مصنوعی دنیا گردد؟

11 دی 1398

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی های پژوهشی ساعت هوشمند اپل تا پشتیبانی لکسوس از اندروید اوتو

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

20 مهر 1398

ماشین ظرفشویی رباتیک ساخته شد

به گزارش خبرنگاران، شرکت Dishcraf ظرفشویی رباتیکی ابداع کرده که می تواند انبوهی از ظرف های کثیف در آشپزخانه های تجاری را تمیز کند.

9 شهریور 1398

نگاهی به گوشی Huawei Y9 2019، محصولی خوش قیمت با چهار دوربین

گوشی Huawei Y9 2019 با داشتن چهار دوربین (دو لنز برای دوربین اصلی و دو لنز سلفی) و بهره مندی از قیمت مناسب، به انتخابی هوشمندانه برای کاربرانی تبدیل شده که به کیفیت عکسبرداری گوشی خود اهمیت زیادی می دهند.

3 شهریور 1398

فیس اپ خطرناک است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به تازگی اپلیکیشن فیس اپ (FaceApp) هواداران زیادی یافته است. این اپلیکیشن از افراد عکس می گیرد و تصویر آنها را 50 سال بعد نشان می دهد. اما اکنون کارشناسان هشدار داده اند احتمالاً این اپلیکیشن اطلاعات کاربران را در اختیار...

30 مرداد 1398

اهل شبکه های اجتماعی هستید؟ گوشی Huawei P30 Pro انتخاب ایده آل شماست

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری را در تعداد کاربران فعال خود مشاهده کرده اند. دلایل اصلی این مسئله را می توان رشد تکنولوژی و آسان تر شدن دسترسی کاربران دانست.

9 مرداد 1398