آغاز طرح زمستانه مدیریت بحران در اقلید

به گزارش وبلاگ لوئیس، فرماندار اقلید در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: طرح زمستانه از ابتدای دی ماه امسال آغاز شده که تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد

آغاز طرح زمستانه مدیریت بحران در اقلید

به گزارش وبلاگ لوئیس از شیراز، شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید اعلام نمود: هدف از برگزاری طرح زمستانه پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و فصلی ناشی از بارش برف و باران و تغییرات جوی است.

او شرح داد: در این طرح زمستانه برای همه دستگاه های اجرایی، خدماتی، امدادی و درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی شرح وظایفی تعیین شده است که بر اساس آن اقدامات پیشگیری و مقابله با حوادث انجام خواهد شد.

منصوری ادامه داد: تعیین استقرار کشیک در ادارات، لغو مرخصی و ماموریت همه مسئولین در مواقع بحران، بازدید و سرکشی از تاسیسات آب، برق و گاز، بازدید از محورهای مواصلاتی، پل های بزرگ، تجهیز راهدارخانه به ماشین آلات سنگین و برف روب و ایجاد تمهیدات لازم در خصوص حمل و نقل ایمن را از جمله شرح وظایف دستگاه ها برشمرد.

در جلسه مدیریت بحران اقلید بر تشکیل جلسات مدیرت بحران شهری، استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی، بازدید از نقاط حادثه خیز و رفع موانع و همچنین آماده کردن همه تجهیزات و امکانات برای رفاه مردم تاکید شد.

شهرستان اقلید با بیش از 2هزار و 300 متر ارتفاع از سطح دریا، ششمین شهر مرتفع کشور، دارای اقلیم سرد کوهستانی، جاده و گردنه های برف گیر در فصل زمستان است که در 267 کیلومتری شمال شیراز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آغاز طرح زمستانه مدیریت بحران در اقلید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طرح زمستانه مدیریت بحران در اقلید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید