از موفقیت های هندبال بانوان ایران بیشتر خواهید شنید

به گزارش وبلاگ لوئیس، تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی هندبال ایران درخشش فاطمه خلیلی در رقابت های قهرمانی دنیا و دیده شدن بانوان هندبالیست را افتخاری بزرگ برای تمام ایران مطرح نمود.

از موفقیت های هندبال بانوان ایران بیشتر خواهید شنید

مینا وطن پرست بازیکن تیم ملی هندبال ایران در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره حضور در رقابت های هندبال قهرمانی دنیا گفت: لحظه به لحظه حضور در چنین سطحی از رقابت های دنیای برای همه بازیکنان چه در نیمکت و چه در زمین تجربه بزرگی بود. تجربه حضور در چنین سطحی در حقیقت آموزش تراز اولی درباره تاکتیک و تکنیک هندبال روز دنیا است.

وی در ادامه در مورد ملاقاتهای ایران در رقابت های قهرمانی دنیا اظهار کرد: هر ملاقاتی در این تورنمنت شرایط خاص خود را داشت. رومانی جزو 10 تیم برتر دنیا است و و همین امر استرس همه بازیکنان را در ملاقات نخست بیشتر کرد و شاید آن عملکردی که مد نظر بود را اجرا نکردیم اما بازی به بازی شرایط بهتر شد.

وطن پرست ادامه داد: در بازی مقابل نروژ برای اولین بار مقابل بازیکنانی قرار گرفتیم که پیش از آن بازی آنها را تنها از روی صفحات مجازی دنبال می کردیم. حضور در مقابل چنین بازیکنان بزرگی اعتماد به نفس بالایی به ما داد. بازی کردن مقابل یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا افتخار بزرگی بود و خرسندم این اتفاق رخ داد.

ملی پوش تیم ملی هندبال با اشاره به انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن ملاقات مقابل نروژ نیز خاطر نشان کرد: این اتفاق نه تنها افتخار بزرگی برای تیم ملی هندبال بانوان ایران بود بلکه برای تمام ایران یک افتخار بزرگ است. وقتی نام فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن زمین اعلام شد اشک در چشمان تمام بازیکنان جمع شده بود. حال همه اعضای تیم ملی بسیار خوب بود؛ طوری که انگار همه فاطمه خلیلی بودیم. من نیز به قدری خرسند شدم که تا به حال چنین حسی را تجربه نکرده بودم.

وطن پرست در خاتمه اضافه نمود: شک نکنید حضور در رقابت های قهرمانی دنیا برای تیم ملی هندبال بانوان ایران نقطه عطفی به شمار می رود و در آینده بسیار از هندبال بانوان ایران خواهید شنید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از موفقیت های هندبال بانوان ایران بیشتر خواهید شنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از موفقیت های هندبال بانوان ایران بیشتر خواهید شنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید