چندش آورترین موزه دنیا

به گزارش وبلاگ لوئیس، نمایشگاه های دنیا بدن یکی از پیروز ترین نمایشگاه های مسافرتی در دنیا هستند.

چندش آورترین موزه دنیا

این نمایشگاه ها از سال 1995 تا به امروز بیش از 47 میلیون بازدید کننده در بیش از 130 شهر در سراسر آمریکا، آفریقا، آسیا و اروپا را به خود جذب نموده اند. دنیا بدن اجازه اکتشاف عمیق بدن انسان را فراهم می نماید به طوری که هرگز به وسیله کتاب های درسی متداول، ابزار های آموزشی و درس ها تجربه نشده است.

بازدیدکنندگانی که با ماهیت نمایشگاه آشنا هستند، اغلب تجربه آموزشی لذت بخش و با ارزش را دارند. هدف اصلی از راه اندازی نمایشگاه های دنیا بدن مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است. این نمایشگاه ها به بازدیدکنندگان یاری می نماید که زیبایی فردی آناتومیک را به رسمیت بشناسند.

هر کدام از نمایشگاه های دنیا بدن شامل مجموعه ای از پلاستینات های جذاب بدن و همچنین اندام های فردی، تنظیمات اندام، رگ های خونی و تکه های بدن شفاف هستند. پلاستینه کردن روشی برای محفوظ نگه داشتن اجزای بدن انسان است. در این روش آب و چربی موجود در بافت ها با نوع خاصی از پلاستیک جایگزین می گردد و عضو پلاستینه شده قابل لمس است.

پلاستینه کردن، انسان را به یک سفر هیجان انگیز زیر پوست می برد. این امر اثرات درازمدت بیماری ها و اعتیاد مانند مصرف دخانیات و مصرف الکل را به بازدیدکنندگان نمایشگاه های دنیا بدن نشان می دهد و مکانیسم های مفصل زانو یا مفصلی مصنوعی را در معرض دید عموم قرار می دهد.

لازم به ذکر است افتتاح موزه دائمی دنیا بدن در برلین مخالفان بسیاری داشت اما افراد بسیاری داوطلبانه اجساد خود را پس از مرگ به این موزه اهدا نموده اند تا در خدمت علم پزشکی قرار بگیرد.

منبع: گردشبان

به "چندش آورترین موزه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندش آورترین موزه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید