بهترین سفرهای زمستانی به پیشنهاد مجله نشنال جئوگرافیک

به گزارش وبلاگ لوئیس، فصل زمستان یکی از بهترین فصل ها برای کسانی است که علاقه زیادی به سفر به سرزمین های سرد و برفی دارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید این نقاط جهان که توسط مجله نشنال جتوگرافیک پیشنهاد شده است را در لیست سفرهای زمستانی خود بگنجانید.

بهترین سفرهای زمستانی به پیشنهاد مجله نشنال جئوگرافیک

ژاپن

کشور ژاپن در فصل زمستان تبدیل به یک سرزمین رویایی می گردد که نمی توان چشم انداز زیبا و فستیوال یخ بی نظیر آن را نادیده گرفت.

پاتاگونیا

کوهستان های پاتاگونیا و چشم انداز زیبای آبی آن ارزش یک پرواز طولانی مدت را دارد. بیشتر پارک ها در طول ماه های تابستان در نیمکره شمالی بسته هستند به همین دلیل ماه های نوامبر تا آوریل بهترین زمان برای رفتن به آنجاست. در این دوره زمانی روزها طولانی تر و گرم تر است بنابراین زمان بیشتری برای گردش و پیاده روی خواهید داشت.

تانزانیا

آب و هوای گرم، تنوع جغرافیایی، سواحل شن های سفید، کوه کلیمانجارو، پارک ملی سرنگتی، و یکی از عمیق ترین رودخانه های جهان از این کشور یک جهانی فراموش نشدنی برای کسانی که علاقه زیادی به حیات وحش دارند ساخته است.

وین

بازارهای کریسمس سال هاست که به مرکز شهر وین گرما بخشیده است. برای این که از شلوغی های این شهر دور باشید به فروشگاه های کوچک تر بروید و از خرید صنایع دستی این شهر لذت ببرید.

جزایر کارائیب

بسیاری از نقاط زمستانی جهان از جمله برخی جزایر کارائیب به علت طوفان شدید 2017 دچار ویرانی شده اند و ترمیم کامل آن ها کمی زمان می برد اما درب برخی از آن ها به روی توریست ها باز است و پذیرایی میهمانانی از سرتاسر جهانست.

ویتنام و کامبوج

بعضی از رودخانه های کانادایی در فصل زمستان یخ می زنند و از آن ها به عنوان پیست اسکیت استفاده می گردد اما بلندترین رودخانه جنوب شرقی آسیا رودخانه مکونگ که 6 کشور را از چین گرفته تا ویتنام به هم متصل می نماید چشم اندازی آفتابی دارد و تنوع زیستی ماهی ها و دلفین هاست.

بلیز

بلیز کشور کوچکی در آمریکای مرکزی است که با شگفتی های طبیعی خود نقطه ای از بهشت است. طبیعت زیبا و بکر این کشور تجربه ای فراموش نشدنی برای میهمانانش فراهم می نماید. بلیز یکی از کم جمعیت ترین کشورهای جهانست و زبان رسمی مردم آن زبان انگلیسی است البته با ترکیبی از زبان های قومی و نژادی گوناگون. این کشور به علت داشتن جاذبه های گردشگری متعدد روز به روز در حال پیشرفت است.

منبع: بدونیم

به "بهترین سفرهای زمستانی به پیشنهاد مجله نشنال جئوگرافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای زمستانی به پیشنهاد مجله نشنال جئوگرافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید