راهنمای سفر

با این 3 راه چاره از سفرتان بیشتر لذت ببرید

نکات سفر را بدانید؛ لذت سفر را دوبرابر کنیدهیچ کس با عجله سفر کردن را دوست ندارد لذت بردن از سفر چه کوتاه و چه بلند یک هنر است که شاید همه ما چگونگی آن را ندانیم. صرف نظر از اینکه سفرتان 1 روز طول بکشد یا چند روز یا حتی چند ماه، اگر نکات سفر را بدانید هم سفر...

22 اردیبهشت 1401

جوجه کشی سنتی در مصر

جوجه کشی صنعتی است که امروزه بسیار رایج است. اما آیا می دانستید قدمت این کار به هزاران سال پیش برمی شود؟ و آیا می دانید کدام کشور طلایه دار این صنعت است؟

18 اردیبهشت 1401

گنبد سلطانیه یکی از دیدنی ترین بناهای تاریخی زنجان است

ایسکانیوز/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، گنبد سلطانیه یکی از دیدنی ترین بناهای تاریخی زنجان است.

30 فروردین 1401

ورود وزیر صمت و نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان شاهرود

در قالب نهمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی به سمنان، وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور ، لحظاتی قبل وارد شهرستان شاهرود شد.

11 آذر 1400

راهنمای سفر به ترکیه برای افرادی که زیاد سفر می نمایند!

با اینکه ترکیه مقصد مورد علاقه بسیاری از مردم ایران است، اما به جرات می توان ادعا کرد که اکثر مردم دفعات بعدی که به این کشور می روند، کار جدیدی نمی نمایند!

9 آبان 1398

با ده حقیقت جالب در خصوص دبی آشنا شوید

حقایق جالب در خصوص دبیحتما تا به حال شده است که بخواهید به شهر دبی سفر داشته باشید و از جاذبه های دبی دیدن کنید. در صورتی که شهر دبی برای شما شهر جذابی است، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را در خصوص ده حقیقت جالب در خصوص دبی، مطالعه بفرمایید. این مطلب...

24 شهریور 1398

گزارش، چالش های دولت قزاقستان و کلیساهای مسیحی

دولت قزاقستان کلیسای پروتستان زندگی جدید و 3 تن از کشیش های این کلیسا را به دلیل مجموعه ای از اتهامات محکوم کرد.

18 شهریور 1398

نمایشگاه گردشگری در نهبندان برپا شد

حسین شبانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نهبندان به واسطه جاذبه های گردشگری چون آسبادهای بی نظیر آن که نشانه خلاقیت و هوشمندی مردمان این دیار است یکی از قطب های گردشگری خراسان جنوبی محسوب می شود.

8 تیر 1398

شروع ثبت نام کاروان های حج تمتع از آدینه

مدیر حج و زیارت گیلان از ثبت نام اولویت های حج تمتع 98 در کاروان ها، از روز آدینه دهم اسفند ماه اطلاع داد.

30 خرداد 1398

بهترین سفرهای زمستانی به پیشنهاد مجله نشنال جئوگرافیک

فصل زمستان یکی از بهترین فصل ها برای کسانی است که علاقه زیادی به سفر به سرزمین های سرد و برفی دارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید این نقاط جهان که توسط مجله نشنال جتوگرافیک پیشنهاد شده است را در لیست سفرهای زمستانی خود بگنجانید.

27 اردیبهشت 1398

10 چیز برای دیدن و انجام در شانگهای

شانگهای یک مرکز تجاری متنوع ، مرکز فرهنگی و مقصد گردشگری محبوب در چین است . ما ده جاذبه عالی را انتخاب کرده‌ایم که باید روزی در این شهر تاریخی زیبا شانگهای دیده شوند .

10 شهریور 1397