تنها باشگاهی که می تواند آلگری را از استراحت یک ساله منصرف کند

به گزارش وبلاگ لوئیس، سرمربی پیشین یوونتوس اعلام نموده که در صورت دریافت پیشنهاد خوب، فصل آینده هم به کارش ادامه می دهد اما تنها یک تیم می تواند او را متقاعد به انجام این کار کند.

تنها باشگاهی که می تواند آلگری را از استراحت یک ساله منصرف کند

به گزارش وبلاگ لوئیس، سایت گل نوشته است تنها باشگاهی که می تواند ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس را متقاعد کند که به استراحت یک ساله نرود، بارسلونا است. در حال حاضر نیمکت تمامی تیم های بزرگ اروپا پُر یا در شرف ورود یک مربی جدید است، البته در این میان بعضی باشگاه ها مانند رم هنوز مربی بعدی شان را انتخاب ننموده اند و بعضی دیگر هم مانند منچستریونایتد برای حفظ سرمربی شان مردد هستند. با این حال سایت گل نوشته که تنها، جانشینی ارنستو والورده برای آلگری آنقدر وسوسه انگیز است که به خاطر آن حاضر می گردد بی وقفه به دوران مربیگری اش ادامه دهد.

این در حالیست که خوسپ ماریو بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و کاپیتان تیم لیونل مسی حمایت خود را از والورده اعلام نموده اند، البته با توجه به ناکامی بارسلونا در فتح جام حذفی اسپانیا، تغییر نظر بارتومئو غیرممکن نیست.

آلگری چندی پیش در یک مصاحبه با شبکه DAZN گفت: برنامه من این است که تنها در صورت وجود یک فرصت خوب به کار برگردم وگرنه قصد دارم برای یک سال استراحت کنم. من می خواهم باشگاهی را انتخاب کنم که در آن از کارم لذت ببرم و بتوانم چیزی کسب کنم.

از مربیگری پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و اینتر به عنوان شغل های مورد علاقه آلگری یاد شده اما دو باشگاه اول که به مربیان خود رأی اعتماد داده اند و باشگاه سوم هم در آستانه استخدام آنتونیو کونته است. به این ترتیب بارسلونا تنها باشگاه باقی مانده است که می تواند آلگری را برای صرف نظر از رفتن به تعطیلات متقاعد کند، ضمن اینکه مدیر ورزشی این باشگاه آریه دو برایدا که پیش از این در میلان هم با آلگری کار نموده است، می تواند راستا این مرد 51 ساله ایتالیایی را برای رفتن به نوکمپ هموار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تنها باشگاهی که می تواند آلگری را از استراحت یک ساله منصرف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها باشگاهی که می تواند آلگری را از استراحت یک ساله منصرف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید