حجی زواره: چهارگوشه شیاپچانگ را بوسیدم اما تا گرند پری صبر می کنم!

به گزارش وبلاگ لوئیس، تکوندوکار تیم ملی ایران گفت: چهارگوشه رینگ را بوسیدم اما تا مسابقات فینال گرندپری (ساحل عاج) خواهم ماند.

حجی زواره: چهارگوشه شیاپچانگ را بوسیدم اما تا گرند پری صبر می کنم!

مسعود حجی زواره در گفت و گو با وبلاگ لوئیس، در مورد بوسیدن چهار گوشه شیاپچانگ گفت: آن حرکت را انجام دادم (چهار گوشه رینگ را بوسیدم) اما تا مسابقات فینال گرندپری صبر می کنم.

به گزارش وبلاگ لوئیس، از صبح امروز (شنبه، 13 آبان) رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در رقابت های گرنداسلم، با برگزاری دیدارهای انتخابی بین 15 تکواندوکار در حال پیگیری است. نفرات برتر این مسابقه ها به نخستین دوره رقابت های گرنداسلم تکواندو اعزام می شوند.

اما در این رقابت ها، مسعود حجی زواره تکواندوکار وزن منفی 80 کیلوگرم ایران، در راند اول مسابقه خود پس از گذشت چند ثانیه، چهار گوشه زمین را بوسید تا ظاهرا از جهانی قهرمانی در این رشته خداحافظی کرده باشد، البته این موضوع از سوی حجی زواره این گونه توضیح داده شد که او خداحافظی نکرده و تا گرندپری هم چنان در خدمت تیم ملی خواهد بود.

حجی زواره پیش از این مدال طلای تکواندوی بازی های آسیایی اینچئون، طلای قهرمانی جهان 2015 چلیابینسک، طلای قهرمانی آسیا 2010 آستانه و نقره قهرمانی آسیا 2012 ویتنام را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حجی زواره: چهارگوشه شیاپچانگ را بوسیدم اما تا گرند پری صبر می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجی زواره: چهارگوشه شیاپچانگ را بوسیدم اما تا گرند پری صبر می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید