خبرنگاران 464 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

به گزارش وبلاگ لوئیس، سمنان- خبرنگاران- 464 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز 25 هزار و 951 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

خبرنگاران 464 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

به گزارش وبلاگ لوئیس، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان خاطرنشان کرد: 318 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر آدینه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 34 هزار و 530 نفر رسید.

بنابر این گزارش، طی 24 ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کرد و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان به 996 نفر رسیده است.

طبق اعلام شامگاه شنبه این کمیته، با ترخیص 42 بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 9 هزار و 49 نفر رسید.

به گزارش وبلاگ لوئیس، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان های استان سمنان قرمز و تنها شهرستان آرادان در شرایط نارنجی قرار گرفته است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز شنبه خاطرنشان کرد: با فوت 374 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 69 هزار و 120 نفر رسید. پنج هزار و 156 بیمار بدحال نیز در آی سی یو بستری هستند.

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز تا امروز (4 اردیبهشت 1400) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 18 هزار و 230 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 912 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 377 هزار و 39 نفر رسید.

در حال حاضر 301 شهر کشور در شرایط قرمز، 95 شهر در شرایط نارنجی، 45 شهر در شرایط زرد و 7 شهر در شرایط آبی قرار دارند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 464 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 464 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید