رئیس سازمان میراث فرهنگی به اردبیل سفر می نماید

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری 3 و 4 مرداد به استان اردبیل سفر می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به اردبیل سفر می نماید

به گزارش خبرنگار وبلاگ لوئیس، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر خود به استان اردبیل، چند طرح را افتتاح می نماید و از تعدادی از پروژه های فعال در استان اردبیل بازدید خواهد نمود.

عملیات احداث نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در اردبیل و افتتاح هتل رویال پارک سرعین مهمترین پروژه هایی هستند که با حضور معاون رئیس جمهوری در این استان افتتاح خواهد شد.

مونسان همچنین در سفر به استان اردبیل در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان این استان حضور می یابد و ضمن شرکت در مراسم روز اردبیل و دیدار با امام جمعه این شهر در کارگروه گردشگری استان اردبیل نیز شرکت می نماید.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل، حضور در برنامه زنده گئجه لر، بازدید از شب های روشن سرعین، بازدید از جمعه مسجد، بازدید از بقعه شیخ کلخوران، حضور در منطقه نمونه گردشگری فندقلو و بازدید از جنگل فندقلو و تله کابین از دیگر برنامه های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان اردبیل است.

منبع: میراث آریا

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی به اردبیل سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی به اردبیل سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید