سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.

سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با پراید 5 نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 7 بامداد، امروز 26 مهر ماه امسال، گزارشی مبنی بر برخورد خودروی سواری دنا با پراید در محور صومعه سرا به ضیابر به مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی اضافه نمود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان توضیح داد: در این حادثه، 5 نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه به وسیله عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی با اشاره به رها سازی مصدومین این حادثه گفت: 3 نفر از مصدومین این حادثه به وسیله عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند. مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن 112 ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید