شرکت دامون مبنا، پیشگام در واردات ماشین آلات صنعتی

به گزارش وبلاگ لوئیس، اقدام به آغاز فعالیت های تولیدی، میتواند چالش های خاص خود را داشته باشد. تامین سرمایه اولیه برای خرید تجهیزات و مواد اولیه، مهمترین مسائل در راه آغاز یک فعالیت تولیدی به شمار میرود اما همیشه برای خرید تجهیزات مطمئن، نیاز به هزینه بالا نیست و شما میتوانید با هزینه بسیار مناسب، کسب و کار تولیدی خود را راه اندازی نمایید. ما امروز در خبرنگاران قصد داریم شما را با گروه بازرگانی دامون مبنا آسوریک که یکی از برترین وارد کنندگان ماشین آلات صنعتی اعم از ماشین آلات صنایع پزشکی، بهداشتی، غذایی و ... است، آشنا نماییم.

شرکت دامون مبنا، پیشگام در واردات ماشین آلات صنعتی

گروه بازرگانی دامون مبنا آسوریک

گروه بازرگانی دامون مبنا آسوریک با بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات انواع خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی، یکی از معدود شرکت هایی است که توانسته با برندهای مطرح خارجی رایزنی نماید و مدرن ترین دستگاه های خارجی را که مجهز به تکنولوژی های روز دنیا است، به کشور وارد نماید.

دستگاه های بسیار با کیفیت و دقیق دامون مبنا سبب شده است تا برندهای سرشناس داخلی همچون شرکت پاکسان، هلدینگ گلرنگ، کارخانه تولید دستمال کاغذی شکوه و گروه صنعتی پاکشو، از دستگاه های این شرکت برای تولید محصولات خود استفاده نمایند.

محصولات گروه بازرگانی دامون مبنا آسوریک

دایره محصولات و دستگاه های موجود در شرکت دامون مبنا، بسیار گسترده و متنوع است و تقریبا هر فردی که بخواهد یک فعالیت تولیدی راه اندازی کند، میتواند از دستگاه های این شرکت استفاده نماید. مهمترین دستگاه های دامون مبنا شامل بخش های زیر میشود:

ماشین آلات صنایع بهداشتی و پزشکی

محصولات تولیدی در زمینه های پزشکی و بهداشتی به دلیل سروکار داشتن با سلامت انسان ها، حساسیت ویژه ای دارد. به همین جهت استفاده از دستگاه هایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و درصد خطای آنها نزدیک به صفر باشد، الزامی است. اهمیت این موضوع برای گروه بازرگانی دامون مبنا کاملا مشاهده میشود.

این شرکت در زمینه ماشین آلات صنایع بهداشتی و پزشکی با حساسیت خاصی اقدام به واردات دستگاه های خود کرده است و تنها دستگاه هایی را خریداری کرده است که توانسته اند استانداردهای لازم را دریافت نمایند. از جمله دستگاه های دامون مبنا در این زمینه میتوان به دستگاه هایی همچون دستگاه تولید نوار بهداشتی، دستگاه تولید پوشک بچه، دستگاه تولید ماسک پزشکی، دستگاه تولید ماسک KF94، دستگاه تولید کاور کفش، دستگاه تولید کلاه پزشکی و ... اشاره نمود.

ماشین آلات صنایع غذایی

فعالیت های تولیدی در زمینه محصولات غذایی، بسیار وسیع است. یکی از کسب و کارهای بسیار مهم در زمینه محصولات غذایی، سورتینگ و بسته بندی محصولات غذایی است. امروزه اغلب مردم سعی مینمایند تا محصولات یکدست و بسته بندی شده حتی با قیمت بالاتر بخرند اما در عوض از یک محصول با کیفیت و مرغوب برخوردار باشند.

این رفتار مردم به طور ویژه در محصولاتی همچون مرکبات، برنج، آجیل و خشکبار، حبوبات، مرغ، ماهی و گوشت دیده میشود. به همین علت امروزه کسب و کارهایی که سورتینگ محصولات غذایی را انجام میدهند، از سود مناسبی بهره مند میشوند. گروه بازرگانی دامون مبنا در این بخش نیز دستگاه های مختلفی را وارد کرده است. مهمترین انواع دستگاه سورتینگ این شرکت شامل دستگاه سورتینگ برنج، دستگاه سورتینگ مرکبات و دستگاه سورتینگ مرغ میشود.

دستگاه های شرکت دامون مبنا در بخش صنایع غذایی تنها به دستگاه های سورتینگ آن ختم نمیشود. این شرکت میتواند دستگاه های مختلفی را در زمینه خط تولید انواع مایعات از جمله دستگاه تولید آب معدنی و دستگاه تولید آبمیوه های گازدار، در زمینه خط تولید انواع تی بگ، دستگاه تولید چای کیسه ای و در زمینه خط تولید فرآورده های سیب زمینی، دستگاه تولید سیب زمینی نیمه آماده را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ماشین آلات صنایع شوینده

گروه بازرگانی دامون مبنا از بهترین ماشین آلات در زمینه صنایع شوینده برخوردار است. این موضوع را میتوان از مشتریان خوشنام آن فهمید. دستگاه هایی از قیبل دستگاه تولید پودر لباسشویی، دستگاه تولید قرص ظرفشویی و دستگاه تولید صابون را میتوان برجسته ترین دستگاه های گروه بازرگانی دامون مبنا نامید که از کشورهای بزرگ دنیا خریداری و وارد شده است.

ماشین آلات صنایع کاغذ سازی

یکی دیگر از صنایعی که دستگاه های آن در شرکت دامون مبنا موجود میباشد، صنایع کاغذ سازی است. برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا در دستگاه های این شرکت سبب شده است تا برای پروژه های بزرگی همچون تولید کاغذ سنگی در مشهد و همچنین تولید کاغذ سنگی در کشور عراق با ظرفیت 600 تن در سال از دستگاه های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

از مهمترین دستگاه های شرکت دامون مبنا در زمینه صنایع کاغذ سازی میتوان به دستگاه تولید کاغذ سنگی، دستگاه تولید کاغذ کرافت (کوتینگ) و خط تولید شانه تخم مرغ اشاره نمود.

همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم، دستگاه های گروه بازرگانی دامون مبنا بیشتر صنایع را دربر میگیرد و سرمایه گذاران در زمینه های مختلف صنعتی، میتوانند از این دستگاه ها استفاده نمایند.

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم افرادی را که قصد دارند یک فعالیت تولیدی را راه اندازی نمایند، با گروه بازرگانی دامون مبنا آشنا نماییم. دلیل اصلی ما نیز تسهیلات ویژه ای است که این شرکت در اختیار تولیدنمایندگان میگذارد تا در این شرایط سخت اقتصادی، بتوانند کمی آسانتر کسب و کار خود را آغاز نمایند. همچنین به جهت همکاری برندهای نام آشنای داخلی با این شرکت، کیفیت دستگاه های آن نیز تضمین شده است.

اگر میخواهید بیشتر با این شرکت و دستگاه های آن آشنا شوید، میتوانید به وب سایت رسمی آنان به نشانی اینترنتی https://dmabna.com/ مراجعه نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

به "شرکت دامون مبنا، پیشگام در واردات ماشین آلات صنعتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت دامون مبنا، پیشگام در واردات ماشین آلات صنعتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت دامون مبنا، پیشگام در واردات ماشین آلات صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید