شعبانی بهار: برای المپیک 2020 حداکثر 2 سهمیه می توانیم کسب کنیم، شرایط تیم جوانان خوب است

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص آخرین وضعیت کمانداران کشورمان مطالبی را بیان نمود.

شعبانی بهار: برای المپیک 2020 حداکثر 2 سهمیه می توانیم کسب کنیم، شرایط تیم جوانان خوب است

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لوئیس، در مورد شرایط آمادگی ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی جوانان اسپانیا گفت: انتخاب تیم های ملی از دهه فجر شروع شد و پس از آنکه به 90 درصد ترکیب نهایی رسیدیم، بچه ها وارد اردو شدند و 5 تا 6 مرحله اردوی دو هفته ای داشتیم و در حال حاضر نیز اردوها تا زمان اعزام ادامه دارد. دختران و پسران شرایط خوبی دارند و امیدوارم در اسپانیا نتیجه زحمات خود را ببینند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد نفرات اعزامی به اسپانیا گفت: ترکیب بچه ها نهایی شده است. در ریکرو جوانان یک مرد و یک زن داریم. رضا شبانی و نیلوفر علیپور در این بخش اعزام می شوند که در انفرادی و میکس حضور دارند. در ریکرو تیمی جوانان زنان و مردان نیز نماینده خواهیم داشت. در مجموع در ریکرو 8 (4 مرد و 4 زن) نماینده داریم. در کامپوند یک نماینده زن و مرد برای انفرادی و میکس حضور دارند و 3 نفر برای تیمی مردان اعزام می شوند. در مجموع 5 نفر (4 مرد و یک زن) نیز در کامپوند اعزام می شوند.

وی در مورد اینکه اخیرا در آماری از پیش بینی سهمیه ها کسب 4 سهمیه برای تیراندازی با کمان عنوان شده است، توضیح داد: این آمار مربوط به کمیته ملی المپیک است و بسیار خوشبینانه است. این مربوط به قبل از مسابقات هلند است که احتمال می رفت در تیمی بانوان به سهمیه برسند اما آن مسابقات سپری شده و تنها مسابقات تایلند را برای کسب سهمیه در پیش داریم.

شعبانی بهار اعلام کرد: در تایلند سه سهمیه به مردان و سه سهمیه به بانوان تعلق می گیرد و هر کشور هم تنها می تواند یک سهمیه بگیرد. بنابراین ما حداکثر یک سهمیه در مردان و یک سهمیه در زنان کسب خواهیم کرد. هر تیم آسیایی که سهمیه انفرادی و یا تیمی کسب نموده باشد، در مسابقات تایلند نمی تواند کسب سهمیه کند. در بخش مردان 8 تیم از جمله کره جنوبی، ژاپن، چین تایپه، هند کسب سهمیه کردند و شرایط برای مردان بهتر است.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ریکرو در حال پیگیری است و مسابقات کاپ آسیایی فیلیپین را به عنوان یک مسابقه تدارکاتی برای کمانداران در نظر داریم. ما از اسفند ماه مسابقات تایلند، اردوی تدارکاتی گوانگجو، مسابقات شانگهای و مسابقات هلند را داشتیم که تیم ها در آن اعزام شده و تقریبا هر یک ماه و نیم یک اعزام برای ریکرو داشتیم و همه توان خود را برای آماده کردن شرایط مناسب برای کمانداران به کار گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوالات که آیا فدراسیون تیراندازی با کمان درگیر مسائل مالیاتی که اخیرا بعضی فدراسیون ها با آن روبه رو هستند، گفت: فدراسیون ما مالیات خاصی ندارد چون درآمد خاصی هم ندارد. عمده جریمه ما نیز به پول هایی بر می گردد که وزارت ورزش به ما داده است. مشاور مالیاتی داریم که در حال پیگیری است تا ثابت کنیم که پول های وزارت ورزش یاری است و مشمول مالیات نمی گردد. سال جاری هم اظهار نامه مالیاتی را برای سال 98 فرستادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شعبانی بهار: برای المپیک 2020 حداکثر 2 سهمیه می توانیم کسب کنیم، شرایط تیم جوانان خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: برای المپیک 2020 حداکثر 2 سهمیه می توانیم کسب کنیم، شرایط تیم جوانان خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید