عربستان حمله تروریستی به کربلا را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ لوئیس، عربستان حمله به مینی بوس زائران که روز آدینه در استان کربلای معلی رخ داد، محکوم کرد.

عربستان حمله تروریستی به کربلا را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ لوئیس، در بیانیه ای که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان منتشر شده، آمده است: عربستان انفجاری که در مینی بوس مسافربری در استان کربلای معلی رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن چندین تن شد را محکوم می نماید.

روز شنبه گروه تروریستی داعش مسؤولیت این انفجار را که در نتیجه آن 12 تن کشته و پنج تن زخمی شدند، برعهده گرفت.

از سوی دیگر، کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق خاطرنشان کرد که گزارش مفصلی درباره اقدامات تروریستی در کشور طی نشست مجلس عراق ارائه خواهد داد.

به همین دلیل، محمدرضا آل حیدر، رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: این کمیسیون مسائل امنیتی را که منجر به وقوع انفجار در استان کربلا شده، معین نموده و ما از واکنش سریع سرویس امنیتی عراق درخصوص بازداشت جنایتکاران و عاملان این انفجار تقدیر می کنیم.

آل حیدر در ادامه اضافه نمود: کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق میزبان فرمانده منطقه فرات میانی و فرمانده پلیس کربلا بود و در جریان آن تمامی مسائل امنیتی مورد آنالیز نهاده شد.

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق همچنین توضیح داد: در زمینه کوشش های اطلاعاتی ضعف وجود دارد و عدم وجود دوربین های مدار بسته و تامین منابع آن و به طور کلی این عوامل مشترک تخصیص بودجه ای را برای ممانعت از هرگونه هدف گیری جدید می طلبد.

آل حیدر خواهان اختصاص بودجه بیشتر در بودجه آینده جهت تامین این نیازها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عربستان حمله تروریستی به کربلا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان حمله تروریستی به کربلا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید