همایشها و نمایشگاه ها

نمایش پنج هزار سال فرهنگ و هنر ایران در برلین

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، نمایش پنج هزار سال فرهنگ و هنر ایران در برلین صورت می گیرد.

28 بهمن 1400

شرط پاشینیان برای دیدار با اردوغان

نخست وزیر ارمنستان گفت در صورتی که گفت وگوها میان نماینده ویژه این کشور با نماینده ویژه ترکیه موفقیت آمیز باشد، احتمال دیدار با رئیس جمهور ترکیه وجود دارد.

7 بهمن 1400

ویزای کانادا: جاذبه های گردشگری تورنتو شهر زیبایی ها

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا است. این شهر مرکز مالی کانادا بوده و جاذبه های گردشگری تورنتو تجربه ای فراموش نشدنی محسوب می شوند. تورنتو یکی از گرانترین شهرهای کانادا می باشد اما هنوز هم جاذبه های رایگان و فعالیت های تفریحی گسترده آن را تبدیل به مقصدی...

10 شهریور 1400

چین؛ اولین کشوری که به طالبان یاری می نماید

پکن اعلام نمود که یاری ها به افغانستان را در سایه به قدرت رسیدن طالبان ادامه می دهد.

30 مرداد 1400

A6 E، Tron؛ شاهکار آئودی برای سال 2022

خودروسازی آئودی Audi، پس از معرفی نسخه مفهومی خودروی تمام برقی A6 E-Tron در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگ های 2021، در نظر دارد تا مدل تجاری این خودرو را با تعیینات قابل توجه فراوری و در سال 2022 روانه بازار های جهانی کند. این خودرو که در اوایل امسال میلادی در...

16 مرداد 1400

صفاری نیا: فضای پارک فناوری پردیس به 500 هکتار افزایش می یابد

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: کوشش داریم فضای پارک را به 500 هکتار برسانیم و طی برنامه ریزی ها کل آن را به فضای دانشی و تحقیقاتی تبدیل کنیم.

9 تیر 1400

پوتین برنامه ای برای مکالمه تلفنی با بایدن ندارد خبرنگاران

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای تاکید کرد که به دلیل رد درخواست مکالمه تلفنی پوتین و بایدن از سوی طرف آمریکایی، رئیس جمهور روسیه نیز برنامه ای برای انجام این مکالمه ندارد.

19 فروردین 1400

بانک رفاه کارگران در ردیف 10 شرکت برتر ایران نهاده شد

بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف 10 شرکت برتر ایران نهاده شد.

5 اسفند 1399

خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد

تهران- خبرنگاران- فرماندار پردیس گفت: عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی این شهرستان در زمینی به مساحت یکهزار و 800 متر مربع در محل بام پردیس برای برطرف مشکل آنتن دهی صدا و سیما در این منطقه شروع شد.

15 دی 1399

28 تفاهم حاصل هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در انتها هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی که به میزبانی کویته پاکستان برگزار گردید تفاهم نامه ای در 28 بند به امضا رسید.

8 آذر 1399

خبرنگاران 150 پروژه گردشگری در استان اردبیل اجرا می شود

اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بیش از 150 پروژه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال در این استان در دست اجراست و با اجرای پروژه های پیشران که تکمیل کننده طرح های سرمایه گذاری فعال است، زمینه...

4 آذر 1399

نحوه اجرای سازه چادری

سازه های چادری که در کشور ما گاهی هم تحت عنوان سازه های کششی یا سازه های چادری کششی مورد خطاب قرار می گیرند در واقع یک عنصر ساختمانی هستند که تنها قادر به تحمل کشش بوده و قادر به تحمل نیروی های فشارشی یا خمشی یا پیچشی نیستند. سازه های چادری یکی از روش های...

5 تیر 1399

پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در شاهرود

حمیدرضا حسنی گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی و صنایع دستی شاهرود پرداخت شد.

5 تیر 1399

28 محصول دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر برای مقابله با کرونا در حضور رییس جمهور رونمایی شد

محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر در حوزه مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور رونمایی شدند.

2 تیر 1399

فرهنگسراهای تهران به سمت برگزاری نمایشگاه مجازی رفتند

همزمان با شیوع کرونا ویروس، برنامه های نمایشگاهی در حال حرکت به سمت برپایی مجازی هستند؛ در این راستا نمایشگاه مجازی خوشنویسی توسط فرهنگسرای کار و تعاون تهران برگزار می گردد.

19 خرداد 1399

خبرنگاران پکن: آمریکا نمی تواند دوستی چین و آفریقا را تضعیف کند

پکن- خبرنگاران- سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر تبعیض پکن نسبت به آفریقایی های ساکن چین در مقابله با کرونا گفت: در شرایط کنونی که سراسر دنیا احتیاج به همبستگی دارد ادعای آمریکا خودخواهانه، تحریک آمیز، غیراخلاقی و غیر مسئولانه...

17 خرداد 1399

نظر یونسکو درباره نقش مثبت کرونا در دنیای امروز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نظر یونسکو درباره نقش مثبت کرونا در دنیای امروز اعلام شد.

10 خرداد 1399

چندش آورترین موزه دنیا

نمایشگاه های دنیا بدن یکی از پیروز ترین نمایشگاه های مسافرتی در دنیا هستند.

28 اردیبهشت 1399

لیکرز بالاخره برد، پیروزی ممفیس در زمین ساکرامنتو پیروز شد

به گزارش خبرنگاران، تیم لس آنجلس لیکرز بامداد امروز دوشنبه میزبان دیترویت پیستونز بود که با حمایت 18 هزار و 997 هوادارش در سالن استپلس سنتر شهر لس آنجلس برابر حریف خود به برتری 114 بر 99 دست یافت. جوردن هیل با کسب 24 امتیاز و 17 ریباند در این بازی بهترین بازیکن...

17 اردیبهشت 1399

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تغییر می نماید؟

براساس سخنان مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احتمال تعویق زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با در نظر دریافت شرایط فعلی، آنالیز می گردد.

22 فروردین 1399
تعداد: (64)