عربستان سعودی پشت پرده انفجارهای اخیر بغداد قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل از الفرات نیوز، عباس العراوی کارشناس مسائل امنیتی عراق سخنانی را در مورد انفجارهای تروریستی روز گذشته در شهر بغداد پایتخت عراق عنوان نمود.

عربستان سعودی پشت پرده انفجارهای اخیر بغداد قرار گرفته است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: واقعیت آن است که عربستان سعودی در پشت پرده انفجارهای روز گذشته در شهر بغداد قرار گرفته است. مقامات سعودی میلیاردها دلار برای برهم زدن امنیت عراق هزینه نموده اند.

این کارشناس مسائل امنیتی عراق در ادامه سخنان خود یادآور شد: دولت مصطفی الکاظمی باید مسئولیت ناکارآمدی در دستگاه اطلاعاتی به دلیل وقوع انفجارهای مهیب در شهر بغداد را برعهده گیرد.

پیشتر گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای بغداد را برعهده گرفت. منابع امنیتی عراق روز گذشته از وقوع دو انفجار انتحاری در بغداد پایتخت عراق خبر دادند. حسن التمیمی، وزیر بهداشت عراق با اعلام آمار نهایی انفجارهای تروریستی بغداد، گفت که شمار کشته شدگان به 32 و زخمی شدگان به 110 نفر رسیده است.

از سویی دیگر سخنگوی ائتلاف دولت قانون عراق خاطرنشان کرد که بر اساس اطلاعات اولیه دستگاه های امنیتی عراق عاملان اجرای دو عملیات تروریستی در مرکز بغداد شهروندان سعودی هستند. بها الدین النوری گفت: اگر دخالت سعودی ها در انفجارهای میدان الطیران بغداد ثابت گردد، دولت عراق باید عربستان سعودی را در این اتفاق مقصر اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عربستان سعودی پشت پرده انفجارهای اخیر بغداد قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان سعودی پشت پرده انفجارهای اخیر بغداد قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید