علی نژاد چهار سال دیگر درهیات رئیسه جهانی ماند، ووشو در یونیورسیاد

به گزارش وبلاگ لوئیس ، اعلام خبر ورود ووشو به بازیهای دانشجویان دنیا یا همان یونیورسیاد مهمترین خبری بود که در ابتدای کنگره فدراسیون دنیای منتشر شد. این جلسه پیش از ظهر امروز به وقت محلی در سالن اجتماعات هتل سلطان شهرجاکارتای اندونزی برگزار گردید.

علی نژاد چهار سال دیگر درهیات رئیسه جهانی ماند، ووشو در یونیورسیاد

در ابتدا، یو زای چنگ رییس فدراسیون دنیای گزارشی از کوشش برای راهیابی ووشو به بازیهای المپیک ارائه کرد و سپس خبر حضور این رشته در یونیورسیاد دانشجویان را خاطرنشان کرد و در ادامه روسای کمیته های مختلف فدراسیون دنیای، گزارشی از عملکرد کمیته های خود را در اختیار حاضرین قرار دادند.

سپس رای گیری برای ریاست فدراسیون دنیای شروع شد که یو زای چنگ بدون رقیب بازهم بر جایگاه ریاست تکیه زد. در این کنگره، دکترمهدی علی نژاد همچون دوره گذشته به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون دنیای انتخاب شد تا این کرسی مهم بین المللی در اختیار ورزش ایران باقی بماند.وی همچنین نایب رییسی فدراسیون آسیا و ریاست فدراسیون غرب و آسیایی میانه را برعهده دارد.

در این کنگره علاوه بر علی نژاد، نمایندگان ژاپن، مالزی، رومانی، پرتغال، هلند و کانادا نیز عضو هیات رییسه شدند. آنتونی گو از آمریکا، فوک از هنگ کنگ و گلب موزاکوف از روسیه نیز نایب رییس فدراسیون دنیای شدند و لیو جین از چین نیزز دبیرکل فدراسیون دنیای ووشو باقی ماند.

سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی دنیا از فردا در جاکارتا شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علی نژاد چهار سال دیگر درهیات رئیسه جهانی ماند، ووشو در یونیورسیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد چهار سال دیگر درهیات رئیسه جهانی ماند، ووشو در یونیورسیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید