لیگ برتر را با 6 یا 8 تیم برگزار نمایند، فدراسیون راه پس و پیش ندارد

به گزارش وبلاگ لوئیس، مسعود اقبالی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: فوتبال ایران سالهای خوبی را تجربه نمی کند و بحران همه این فوتبال را فرا گرفته است. فدراسیون هم راه پس و پیش ندارد و مهدی تاج هم حق داشت بگوید شاید لیگ را در این فصل برگزار نکنیم.

لیگ برتر را با 6 یا 8 تیم برگزار نمایند، فدراسیون راه پس و پیش ندارد

وی اضافه نمود: همه تیم های ایران بدهکار هستند اما نه تنها عزمی برای پرداخت بدهی ها نیست، بلکه باز هم با فراغ بال و با علم به اینکه می دانند قادر به پرداخت تعهدات شان نیستند به سراغ خرج تراشی می روند.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: استقلال و پرسپولیس با این همه بدهی چطور باز هم اینطور میلیاردی هزینه خرید بازیکن می نمایند و از آن بدتر به سراغ مربی خارجی می روند. پرسپولیس با این همه بدهی به برانکو، یک مربی خارجی دیگر می گیرد. یا استقلال که پول ندارد به شفر بدهد اما استراماچونی را استخدام می نماید.

اقبالی گفت: به تاج حق می دهم بگوید شاید نتوانیم این فصل را برگزار کنیم. ما زیر ساخت نداریم و واقعاً امکاناتمان برای یک لیگ حرفه ای ضعیف است؛ هم امکانات اقتصادی و هم امکانات سخت افزاری.

وی در ادامه بیان داشت: کشورهایی مثل ژاپن، قطر و خیلی کشورهای دیگر روزی که استارت فوتبال حرفه ای را زدند با شش یا هشت تیم کار را شروع کردند و به جای دو نیم فصل، چهار دوره تیم ها با هم بازی می کردند. فدراسیون این طرح را هم آنالیز کند و از تعداد تیم های لیگ برتر بکاهد.

کارشناس فوتبال ایران گفت: شاید بهتر باشد فقط تیم هایی که بدهی اقتصادی نداشته و امکانات سخت افزاری لازم را دارند در لیگ برتر حضور داشته باشند و حتی اگر تعداد این تیم ها از 6 هم تجاوز نکرد، بهتر از این است که با این ذلت فوتبال برگزار کنیم. در سالهای آینده هم هر تیمی به استانداردهای لازم رسید به لیگ برتر اضافه گردد.

اقبالی در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل تیم امید گفت: با این بازی به چند دهه قبل بازگشتیم که تیم های بزرگسال با تیم های پایه خودشان بازی تدارکاتی می کردند. در باره این بازی فقط می توان گفت که از هیچی بهتر بود وگرنه نمی تواند دستاورد خاصی برای تیم ملی و حتی تیم امید داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ برتر را با 6 یا 8 تیم برگزار نمایند، فدراسیون راه پس و پیش ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر را با 6 یا 8 تیم برگزار نمایند، فدراسیون راه پس و پیش ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید