معرفی زیباترین گوشی ریلمی

به گزارش وبلاگ لوئیس، روز جمعه 11 ژوئن، وانگ درک، معاون رئیس بخش گوشی های هوشمند Realme با انتشار تصویری از یک بنای سفید رنگ، اعلام کرد که این شرکت چینی به زودی از زیباترین گوشی هوشمند خود رونمایی خواهد کرد که از رنگی سفید و زیبا بهره می برد. این تصویر که در حساب کاربری این مدیر ارشد به اشتراک گذاشته شده بود، البته فاقد تصویر این گوشی یا هر دستگاه دیگری بود و به همین دلیل ما به طور یقین نمی دانیم که قرار است با چه دستگاهی روبرو شویم.

معرفی زیباترین گوشی ریلمی

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل وبسایت فناوری gizmochina، شرکت چینی ریلمی Realme در ماه های اخیر از گوشی های هوشمند بسیار جالب توجهی رونمایی کرده که توجهات بسیاری زا هم به خود جلب کرده است. علاوه بر این، ریلمی در این مدت حضور خود را فراتر از تلفن های همراه، به سایر دسته ها هم توسعه داده و همین امر سبب شده تا این شرکت کم کم به نام یک پشتیبانی کننده سبک زندگی شناخته شود. حالا، وانگ درک، معاون رئیس بخش گوشی های هوشمند ریلمی و رئیس Global Product Line اعلام کرده است که این برند در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند نو است که ادعا می کند زیباترین دستگاه سفید ریلمی از زمان تاسیس این برند است.

تصویر منتشر شده از سوی وانگ درک مبنی بر معرفی زیباترین گوشی هوشمند ریلمی در آینده

به گزارش وبلاگ لوئیس، وانگ درک بجز انتشار تصویر یک بنای سفید رنگ در حساب کاربری خود، هیچ اطلاعاتی دیگری در مورد این دستگاه سفید زیبا ارائه نداد و تنها به این توضیح اکتفا کرد که اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه در آینده اعلام خواهد شد، اما در این خصوص هم هیچ زمان بندی برای ارائه اطلاعات بیشتر در آینده، اعلام نکرد. با این همه، اخیراً یک تلفن هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3366 در وب سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شد که این شائبه را ایجاد کرد که همان گوشی مورد ادعای وانگ درک است، ولی هیچ مدرکی دال بر این ادعا و جود ندارد و ما هنوز نمی دانیم که این گوشی نو چه ویژگی هایی دارد.

به هرحال تصاویر موجود در لیست TENAA نشان می دهد که تلفن هوشمند مدل RMX3366 با تنظیم دوربین سه گانه در پشت و سنسور هایی که به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار می گیرند، ارائه می شود. گزارش شده است که این گوشی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED بهره می برد و از یک باتری دو سلول 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات تغذیه می کند. در حال حاضر، Realme GT 5G پرچمدار گوشی های هوشمند این شرکت است که از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام بهره می برد. این گوشی، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند.

شرکت ریلمی اخیراً با ارائه محصولات متنوع، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. گفته می شود این شرکت اکنون با راه اندازی اولین تبلت خود که احتمالاً Realme Pad نام دارد، خود را برای ورود به یک گروه محصول نو آماده می کند. این در حالی است که چند روز قبل، Madhav Sheth، مدیر عامل هند و اروپایی ریلمی هم با انتشار تصویری نچندان واضح، از ورود شرکت به عرصه طراحی و ساخت لپ تاپ هم خبر داد. احتمالاً هر دو دستگاه در تاریخ 15 ژوئن و در رویداد جهانی معرفی گوشی هوشمند Realme GT 5G معرفی خواهند شد.

منبع: فرارو

به "معرفی زیباترین گوشی ریلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین گوشی ریلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید