نجفی: ترامپ به دنبال ایجاد تردید در بین مردم ایران است

به گزارش وبلاگ لوئیس، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید نمود: رییس جمهور آمریکا با بیان اظهارنظرهایی به دنبال ایجاد تردید در داخل کشور ما در جهت توجیه سیاست های اشتباهش و دشمنی با ملت ایران است حال اینکه مردم ما متحد و منسجم پای حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی می ایستند.

نجفی: ترامپ به دنبال ایجاد تردید در بین مردم ایران است

علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با وبلاگ لوئیس در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درباره وضعیت اقتصادی ایران گفت: مختصات قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای نیست که با اظهارات یک مقام خارجی بخواهد تحت تاثیر منفی قرار گرفته یا رو به ضعف رود. ایران کشوری بزرگ، موثر و قدرتمند در منطقه است که از مولفه های بسیار قابل توجه قدرت ملی و توانمندی های منطقه ای و بین المللی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هدف رییس جمهور آمریکا به راه انداختن جنگ روانی برای ایجاد تردید در داخل کشورمان و از آن طرف توجیه سیاست های اشتباه و دشمنی علیه ملت ایران است. حال اینکه هنوز به این نتیجه نرسیده که مردم ما در طول سال های بعد از انقلاب در دوران مختلف در مقابل تهدیدها و فشارها ایستادگی نموده و با این جنس اقدامات آشنا هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید نمود: با وجودی که اختلاف نظرهایی در بین جریان های مختلف وجود دارد ولی هرگاه پای امنیت ملی، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور پیش آید، همه متحد و منسجم هستند.

نجفی خوشرودی درباره اقدامات اروپا گفت: اروپایی ها می توانند سیاست های مستقل خود را درباره ایران تنظیم نموده و به اجرا درآورند. ما هم بر اساس توافق برجام و اصول مناسبات دوستانه و همکاری های چند جانبه چنین انتظاری را از اروپا داریم که سیاست مستقل داشته باشد. قطعا این به لحاظ اقتصادی و منطقه ای به نفع اروپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجفی: ترامپ به دنبال ایجاد تردید در بین مردم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی: ترامپ به دنبال ایجاد تردید در بین مردم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید