اخبار مجلس

بورس در کانال یک میلیون و 300 به نفس نفس افتاده است!

هرچند وعده و وعید ها از صعود بورس به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد حکایت داشت، اما حدود دو هفته است که شاخص کل بورس حتی توانایی گذر از کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را هم ندارد و نفس بازار در این کانال به شمارش افتاده است!

27 فروردین 1401

ورود وزیر صمت و نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان شاهرود

در قالب نهمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی به سمنان، وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور ، لحظاتی قبل وارد شهرستان شاهرود شد.

11 آذر 1400

خبر نو برای مستاجران تهرانی، چه کسانی صاحب خانه می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، طرحی که نمایندگان مجلس در پی آن بودند وارد برنامه های دولت شد. در سال گذشته اعضای کمیسیون عمران مجلس در مجموع همه نمایندگان تلاش کردند که طرح جهش تولید مسکن تصویب شود که اینطور هم شد.

25 مهر 1400

دفاع پرسپولیس مقابل شکایت بازیکن سابقش

فرشاد احمدزاده به علت دریافت نکردن مطالبات زمان حضورش در تیم پرسپولیس از این باشگاه به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال شکایت نموده است.

15 مهر 1400

تعطیلی مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی در گیلان

رئیس پلیس هدایت و رانندگی گیلان از تعطیلی آکادمی های رانندگی و مراکز تعویض پلاک در شهر هایی که شرایط کرونایی قرمز دارند، اطلاع داد.

5 شهریور 1400

محرمانه؛ حتی مجلسی ها

طرحی که با سرنوشت تمام کاربران ایرانی در فضای مجازی ارتباط دارد تا صبح دیروز حتی در اختیار نمایندگان مجلس هم قرار نگرفته بود. آن بخشی از متن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی که در روز های پیشین منتشر شد، با دسترسی...

6 مرداد 1400

ایراد شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست؟

تهران (پانا)- یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گزارشی از جلسه روز شنبه شورای نگهبان ارائه کرد.

31 تیر 1400

طرح تغییر ساعت رسمی کشور و سوال از وزیر نفت در دستور هفتگی مجلس

آنالیز طرح تغییر ساعت رسمی کشور و سوال دو نماینده از وزیر نفت از جمله موارد کاری مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

22 تیر 1400

پرواز به هند با بلیت 131 میلیونی!

در حالی که پرواز های هند و پاکستان از روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شد، بعضی از سایت های فروش اینترنتی همچنان بلیت فروشی خود را متوقف نکرده و قیمت های نجومی برای آن از هشت میلیون تومان تا 131 میلیون تومان گذاشته اند.

12 خرداد 1400

خبرنگاران 464 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

سمنان- خبرنگاران- 464 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز 25 هزار و 951 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

27 اردیبهشت 1400

مبنای کسر حق بیمه کارگران در 1400

خبرنگاران:حداقل مبنای پرداخت حق بیمه بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد در سال 1400 معادل رقم روزانه 885 هزار و 165ریال خواهد بود.

25 اردیبهشت 1400

بدهی 13 رقمی دولت آینده

تقریبا از 3 ماه دیگر، موعد بازپرداخت اصل و سود بدهی دولت بابت انتشار اوراق اقتصادی و اسلامی در سال گذشته فرا می رسد و با توجه به کسری شدید بودجه ای تعیین نیست که رقم 177 هزار میلیارد تومان اوراق که در سال گذشته منتشر شده، قرار است چگونه و با چه پولی تسویه...

18 اردیبهشت 1400

کاخ سفید: موضوع ایران بخشی از مذاکرات بایدن با شرکا خواهد بود، ایران به محدودیت های مندرج در برجام بازگردد

سخنگوی کاخ سفید در دولت جدید آمریکا به ریاست بایدن خاطرنشان کرد که ایالات متحده محدودیت های هسته ای خود علیه ایران را به وسیله کانال های دیپلماتیک تشدید خواهد نمود.

2 اسفند 1399

کاهش مالیات مستقیم تولیدکنندگان در سال 1400

عضو کمیسیون تلفیق گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه، مالیات مستقیم تولیدکنندگان به میزان 5 درصد در سال 1400 کاهش یافت.

24 بهمن 1399

جزییات محدودیت های ترددی این بار برای آلودگی هوا

خبرنگاران : استاندار تهران در پی افزایش آلایندگی هوا در هفته آینده از ممنوعیت تردد شبانه کامیونها و خودروهای دیزلی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

8 بهمن 1399

رشد مثبت اقتصادی با وجود کرونا

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در یکصد امین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، افزایش صادرات غیر نفتی کشور در دو ماه اخیر درشرایط همه گیری کرونا را مصداق شاخص اثر گذاری جلسات این شورا بیان نمود.

5 بهمن 1399

28 تفاهم حاصل هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در انتها هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی که به میزبانی کویته پاکستان برگزار گردید تفاهم نامه ای در 28 بند به امضا رسید.

8 آذر 1399

بایدن: روسیه تهدید اصلی برای آمریکاست

کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری سی.بی.اس گفت، بر این باور است که روسه بزرگترین تهدید علیه آمریکا در عرصه بین المللی است.

3 آذر 1399

شایسته نیست شهرداری به منبع درآمد ادارات تبدیل گردد

خبرنگاران/خراسان رضوی عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: شایسته نیست شهرداری به منبع درآمدی برای اداراتی مانند دارایی، اوقاف، آستان قدس و تامین اجتماعی تبدیل گردد.

5 آبان 1399

تصمیم گیری درباره CFT به جلسه بعدی کمیسیون مشترک مجمع تشخیص موکول شد

ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم به نشست بعدی کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد.

4 اسفند 1398
تعداد: (33)