کاهش ساعت طرح ترافیک نقشی در کاهش ابتلا به کرونا نداشت

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران: برخلاف توقع، کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک نقشی در کاهش بار حمل و نقل عمومی و کاهش ابتلای کرونا نداشته است.

کاهش ساعت طرح ترافیک نقشی در کاهش ابتلا به کرونا نداشت

به گزارش وبلاگ لوئیس، دکتر علیرضا زالی در جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران گفت: داستان لغو طرح ترافیک که در گذشته مطرح و انجام شد به این علت انجام می گرفت که بتوانیم بار حمل و نقل عمومی در شهر تهران را تقلیل دهیم.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران اضافه نمود: با آنالیز های صورت گرفته، اما معین شد این تغییر ساعت تغییر و تاثیری در شرایط حمل و نقل عمومی ندارد.

او ادامه داد: کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک یا اجرا نشدن ان برغم توقع اولیه تقلیلی در بار مترو و اتوبوس و اثربخشی خاصی در کنترل بیماری نداشت. بعلاوه این کار باعث تغییر و کاهش اندازه ابتلا نیز نشد و حتی شاهد افزایش سفر های غیر ضروری در سطح شهر و کند شدن شرایط حمل و نقل و عمومی بودیم.

دکتر زالی ادامه داد: سال جاری شرایط نسبت به سال گذشته تغییر نموده و شیوه بازگشایی ها فرق دارد و با رشد واکسیناسیون؛ بازگشایی ها بیشتر و متفاوت شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: بنابر این با افزایش ساعت طرح ترافیک و تقسیم بندی آن و اجرای آن در دو مرحله قبل موافق هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کاهش ساعت طرح ترافیک نقشی در کاهش ابتلا به کرونا نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ساعت طرح ترافیک نقشی در کاهش ابتلا به کرونا نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید