گتوسو: امیدوارم این پیروزی مشکل روانی میلان را حل نماید، درباره مهاجم سویا صحبت نموده ایم

به گزارش وبلاگ لوئیس، سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی تیمش مقابل اسپال ابراز رضایت و از احتمال جذب یک بازیکن جدید اطلاع داد.

گتوسو: امیدوارم این پیروزی مشکل روانی میلان را حل نماید، درباره مهاجم سویا صحبت نموده ایم

به گزارش وبلاگ لوئیس ، جنارو گتوسو پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) میلان مقابل اسپال در هفته نوزدهم سری A که اولین برد این تیم پس از 5 بازی بود، به وبلاگ لوئیس گفت: من واقعاً عملکرد تیم را دوست داشتم، هم از نظر فنی هم از نظر تاکتیکی. ذهنیت تیم هم دوست داشتنی بود چون این بار نشان داد که می داند چطور باید فشار حریف را مدیریت کند. ما می توانستیم خیلی زودتر از این ها تکلیف بازی را معین کنیم و تیم مان هنوز احتیاج به پیشرفت دارد. سال جاری ما با انواع و اقسام مسائل دست و پنجه نرم کردیم. حالا باید بدون سوسو به جده برویم و آماده بازی سوپرجام ایتالیا شویم. سوسو یکی از مهمترین بازیکنان ماست اما من نمی خواهم بهانه بیاورم.

گتوسو اضافه کرد: ما دو بازی بزرگ در ماه دسامبر داشتیم که نتوانستیم از آنها نهایت امتیاز را کسب کنیم اما حالا چاره ای نداریم که در صدد جبران آنها باشیم.

در این بازی گونسالو ایگواین بعد از 9 بازی و دو ماه دوباره برای میلان گلزنی کرد که شاید این اتفاق حتی از پیروزی برای روسونری مهمتر بود.

گتوسو درباره او نیز گفت: او برای گلزنی زندگی می نماید. او همیشه یک گلزن بوده است و به همین دلیل در این مدت که نمی توانست گل بزند روزها واقعاً برایش به سختی سپری می شد. باخت به یوونتوس با آن پنالتی که در آن بازی از دست داد و کارت قرمزی که گرفت، به او ضربه وحتشناکی زد. ایگواین باید دوباره به بازی اش ثبات بدهد و دقت ضربات آخرش را بالا ببرد چون او همیشه این دو فاکتور را داشته است. ما در این مدت نبود گل های او را احساس کردیم و امیدوارم که این پیروزی مانع روانی که سر راه میلان قرار داشت را برداشته باشد.

سرمربی روسونری درباره نقل و انتقالات باشگاه و اخبار که درباره برنامه اش برای جذب قرضی مهاجم سویا منتشر شده است هم مطرح کرد: نمی دانم که آیا می توانیم او را به خدمت بگیریم یا درباره او صحبت نموده ایم همانطور که درباره سایر بازیکنان صحبت می کنیم. او بازیکنی است که می تواند به عنوان گوش بازی کند اما باید از نهایت توانایی های او برای حمله به دروازه بان حریف استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گتوسو: امیدوارم این پیروزی مشکل روانی میلان را حل نماید، درباره مهاجم سویا صحبت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: امیدوارم این پیروزی مشکل روانی میلان را حل نماید، درباره مهاجم سویا صحبت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید